Kelik-kelik :)

Thursday, November 29, 2012

Kenapa perlu " Muzikal " ?

Salaam,

Tadi aku tengok cerita klasik kat Astro Prima. Tajuk dia Dayang Senandung. Haa, korang pernah tengok ke? Kalau tak pernah tengok, life kau mesti boringkan? HAHA. Memandai je aku. Eh, tak lawak pulak. HEH HEH. Dia pasal anak raja kena sumpah dan dia tak boleh bergaul dengan keturunan Raja. By the time, dia kena tinggal dekat hutan. Sumpahan dia tu tak menjadi. So, apa kena mengena cerita aku dengan tajuk entri ni? HAHAHA

Aku terfikir time aku tengah tengok cerita tu. Sebabkan cerita tu ada tari menari, ada orang bernyanyi. Well, that's a must in Classic movies, right. Cuma terfikir bila masyarakat zaman sekarang buat cerita-cerita macam tu, kenapa mesti ada " Muzikal " kat belakang tajuk dia. 

Exactly, what my point is cerita P.Ramlee dulu-dulu tu, takde pulak letak " Muzikal " kat belakang tajuk filem dia seingat aku. Baik filem atau teater. HAHA. Tak payah nak membongak dengan aku. Hidup mati aku hanya filem2 klasik. Aku taulah semua tajuk. Filem2 dia ada jugak menyanyi2 tu. Takde pulak jadi Madu 3 Muzikal ke Bujang Lapok the Muzikal ke. Takkan pernah ada. Orang sekarang je gatal2. HAHAHA. Ulat bulu banyak keh. 

Okeh! Setakat tu je aku nak bebel. Janji ada entry. HAHA.




Adiosa~~





p/s :: Tunggu entri jiwang aku balik aeh. Tu pun kalau ade yang nak bacalah .. HAHA

No comments:

Post a Comment