Kelik-kelik :)

Thursday, November 22, 2012

Borak kosong #1

Salaam,

Haa, mulai dari entri ni dan jugak hari ni. Aku akan start borak kosong ni. Bukan apa-apa. Cuma sebagai tempat untuk meluahkan segala apa yang jadi dalam hidup aku. About problems. HAHA. Aku ni nama je ada kawan tapi sorang pun tak mau nak dengar masalah aku. Well, ade jugak la yang nak dengar tapi aku tak percaya dengan diorang. Aku tau perangainya so sorry dude.

So, here I go. Pagi tadi, around 8 pagi kut. Macam biasa, aku masih lagi dikatil. Tah ape punya anak daralah. Bangun lambat-lambat. HEHE. Aku dengar mak bapak aku bergaduh. HAHA. Aku pun ape lagi. Tarik bantal, pakat tutup telinga. Tapi dalam hati ni, Tuhan aje yang tau. Tanpa aku sedar, aku menangis time tuh. HAHA. Tapi, takpe. Aku anak yang kuatkan. Tak bolehla menangis. HEHE. Kena kuat :)

Semalam pulak, aku mesej si Solihin. Mesej-mesej je ngan dia. Pastu dia hantar mesej bapak gila panjang. Dia kata kalau aku taknak mesej dengan dia, takpayah mesej sebab buat sakit hati je nanti. Dia kata lagi susah sangat nak mesej dengan aku macam dulu. Memanglah susah. Aku dah tentu2 pemalas nak menopupkan sim aku. Bahasa Melayu aku hancur. Tssk! HAHA. Tapi tak sangkalah dia boleh kata macam tu. Mungkin dia dah berubah kot sebab dia dah pergi GYM. Tak lama lagikan dia bakal jadi hensem. HAHA. Kenalah cari pompuan lawa lagi kan.

Tapi, aku tak kisah sebab aku berjaya pujuk dia untuk ubah diri dia. Kalau aku tinggalkan dia ke dia tinggalkan aku ke. Aku takdelah susah hati sebab dia akan jadi kegilaan aweks2 yang pfft. HAHA. Seriously, aku tak kisahlah mana-mana lelaki pun nak tinggalkan aku. Tak terkesan sikit pun kat hati ni. Asalkan Kanda Fahrin Ahmad aku tak tinggalkan aku. HAHA. Tetap je dengan dunia dongeng aku. HAHA.

Last thing nak borak-borak ni. Sejak, dua menjak, tiga menjak ni. Selalu je kena sakit dada. Sekarang pun tengah sakit ni. Kadang-kadang aku pun takut sebab aku baca article tentang tanda-tanda awal serangan jantung. Pergh, ada banyak yang mengena tu. HAHA. Nak buat check-up, memang takkanlah. Aku paling benci doktor. Doktor Panji tu dikecualikan. HEHE. Harap-harap takde apa2 lah. Tapi, kalau betul pun takpe. Bukannye ada orang sayang kat aku pun. Kan kan kan???




Adiosa~~





p/s :: Aku nak pendrive pakai di tangan. Tolong beli online, please !!

No comments:

Post a Comment