Kelik-kelik :)

Monday, November 26, 2012

Borak kosong #3 : Hidup ini bosan!

Salaam, 

Wah, tajuk entri aku macam mintak panggil Malaikat Izrail je. Banyak pahala dah ke? HAHA. Tapi bukan kematian ye masalah sekarang ni. Masalahnye hidup ni memang terlampau bosan. Itu untuk akulah. Orang lain aku taktau. Mungkin hidup diorang best sebab hari-hari menang motor. Pebenda merepek nih! HAHAHA.

Kan best kalau ade orang sayang kita. HAHA. Ada ke orang nak sayang aku nih. Kalau ada, aku kompom2 orang tuh dah sewel. Yelah, aku ni bukan baik pun. Ape je aku buat? Entah, haha. Tapi, aku suka tengok lelaki sakit hati dengan aku. Membalas dendam mungkin. Mana yang aku rasa ngam kawan dengan aku, takkan dapat ayat maut akulah. Cuma certain manusia je. HAHA. Nak tau?? HAHAHA. Perenggan baru. HEHEH

Macam biasalah. Aku buat lelaki tu suka atau sayang gila2 kat aku. And by one time, aku akan kata, " Maaf kita putus. Saya akan jadi tunangan orang hujung minggu ni". HAHAHA. Kejam gila khinzir aku nih. Aku taktau lah dah berapa kali aku bertunang. HEWHEW. Itu je yang mampu aku buat bila aku bosan. Well, skang aku single dan masih mengejar-ngejar sidia. :3 . Siapa?? Aman lah. Sedang buat reseach ni. Nak buat apa yang patut supaya dia balik kat aku. But, without shaman. Keja gila, be !

Bila aku dah buat Aman sayang balik kat aku. Aku akan buat balik benda yang sama tapi berbeza. Ayat aku hanya," Maaf, kita putus. Saya bakal jadi isteri orang tak lama lagi. Dan bakal suami saya ialah awak. Will you be my hubby?" . HEHEHE. Fuhh, rindu gila-gila zaman aku dengan dia. Berangan-angan sampai kahwin. Siap bahasakan parents kitorang mak ayah. Bajet macam jadi menantu family masing2 je. 

Mak ayah aku pun kenal dia sangat. Selalu jugak family aku pergi umah dia. Suka je aku tengok dia bergurau senda dengan family aku. Huh, baru hati aku ni tak kosong. Rindu nak dengar suara dia lagik. :'( .. HEH HEH. Dah ah. Tulis lebih2 kang, melalak pulak aku. Ni pun dah agak2 mendung je nih. KIHKIHKIH.





Adiosa~~






p/s :: Aman, dengar lagu ni --> Shae - Sayang .. gdday

No comments:

Post a Comment