Kelik-kelik :)

Tuesday, November 27, 2012

Aku dah berubah?

Salaam,

Jap, betul ke aku dah berubah? Perubahan yang macam mana tuh yang jadi kat aku. HAHA. Aku sekarang dah jadi Spiderwoman. HAHA. Tak percaya ke? Memang aku tipu pun. EKEKEKE. But, seriously, aku ade perubahan yang sangat besar. Aku mula jadi Ironwoman. Nanti sat-sat lagi, keluar filem aku. Hangpa semua jangan pergi tengok. HAHAHA. Merapu!

Okay, kali ni serious. Aku sedar yang diri aku ni memang ada perubahan. Dari segi tingkah laku mungkin. Yelah, kalau sikap pendendam dan cakap dengan binatang tu memang tak pernah berubahlah dari kecik. HAHAHA. Just, ape yang aku perasan. Aku dah mula cakap banyak, mula kongsi masalah dengan orang. Bukan ape, aku sebenarnya bukan jenis macam tu sebelum nih. Sebab aku tau kawan-kawan aku ade time senang je. Time susah semua lari. Bajet nampak hantu Gundorowo pulaks. HEH HEH.

Haa, lagi satu. Kalau dulu, aku aka observe sesuatu atau seseorang sebelum bercakap atau gunakan. Tapi sekarang, aku pakai boh je. Sampai ade yang pernah aku buat sakit hati kot. Maaflah, aku tak sedar apa yang aku buat. Aku bukannya seekor harimau yang membunuh mangsanya lalu menghapuskan bukti pembunuhan. HAHA. Tah apa benda bidalanlah aku bagi.

Yang last, aku selalu lupa dekat mana aku letak barang-barang aku. Kadang-kadang, letak handset kat sebelah je. Pastu mencari kedalam, keluar macam orang gila. HEHE. Baru petang tadi, aku keluarkan kad sim dari wallet aku. Pastu nak simpan balik. Aku boleh cari keliling dapur, dalam bilik. Rupanya, wallet aku tu letak dekat kusyen tempat aku duduk. Tak ke kurang waras namanya. Eh, ke aku ni dah jadi nenek? Jap, bila pulak aku ade cucu? Aiyookkk . HAHAHA. Bengong!!

Aku sedang melalui proses-proses short term memory. Aku tak kisah sangat pun kalau short term memory. Yang aku kisah, kalau aku kena long term memory. Time tu, entah-entah, aku lupa dengan kekanda Fahrin Ahmad. HAHAHA





Adiosa~~





p/s :: Cakap pasal Fahrin Ahmad. Semalam dia Retweet stat aku. WAHAHA, gigil kejap bhai .. untunglah, HAHA~~

No comments:

Post a Comment