Kelik-kelik :)

Sunday, November 18, 2012

Kau suka apa?

Salaam,

Alhamdulillah, seminggu berlalu. Think am healthy enough. Kut. HEHE. Kenapa aku cakap macam tuh? Well, I was admitted to Hospital. Masalah kesihatan dirahsiakan. HAHA. Hanya bertemankan laptop dan blog sahaja. Tidak jadi ke UIA, ke hospital lah pulak. Eii, benci pulak kita rasa!! HEH HEH. Gedik aih. Dapatlah jugak aku merasa ketenangan hidup seketika daripada semua hal. Friends, strangers etc. Mula menghargai kehidupan tanpa bunyi bising handphone. Wallawey, best gilak!! HAHA.

Balik pada tajuk entri hari ni. Aku tiba-tiba teringat situasi bila aku mula menentukan hala tuju hidup aku. Exactly, happened last year. Semua tanya, " Su minat apa? Kalau tau minat apa, senang nak apply Universiti nanti."

HAHA. Satu je jawapan yang terpacul dari mulut aku ni. " Cikgu ". Haa, cita-cita masa kecik bhai. Kau hado??  Tapi, cikgu tu sebagai perisai je. Ceh, perisai. HAHA. Aku lupa perkataan sesuai dia. Haish. Sebenarnya, aku minat sangat-sangat nak jadi photographer. A nature photographer actually.

Pernah jugak dulu-dulu aku bagitau mak aku yang aku nak amik course nih kalau habis sekolah nanti. Tapi, mak aku bantah terus. Tak main delay flight macam selalu dah. Pakai flight cargo agaknye. HAHA. Terus berkubur cita-cita aku tuh. Actually, takdelah berkubur mane pun. Tak sampai 7 kaki pun. Sekaki je pun. Kena hujan, timbul balik mayat tuh. Ehh, pekehal mayat pulak. Cita2 aku la. Senget! HEHEH.

Aku cuba main-main dengan handset aku. Almaklumlah, handset ade kamera. Berlagak, HEH. Aku download picture effect kat handphone android mak aku. Habis dah dia punya memory. Shh, diam-diam tau. Rahsia kita-kita aje. HAHA. Rahsiala sangat. Then, aku start pakai camera digital samsung. Beginner cam aku okaylah. HAHAHA. 

Tapi sekarang aku nak upgrade dah. HEHE. Sedang pakat dengan adik aku. Kumpul duit sama-sama nak beli camera DSLR. Yang ni pun cun gak ::



Ehh, jap. Kalau aku mintak buat hantaran cun tak?? Ke okay je? HAHA. Kopak bhai sape yang kawen dengan aku nanti. Tapi, takpe. Barang hantaran mahal takpe. Janji mahar aku nanti, murah jeee. HAHAHA.





Adiosa~~





p/s :: Tengah dengar lagu lama sambil taip --> Move Along - All American Rejects

No comments:

Post a Comment