Kelik-kelik :)

Thursday, November 8, 2012

Encik Imamku bukan Imamku

Salaam,

Baru lepas meng-hupdate entry, terus hupdate entry baru. Takpelah, sementara ada idea. Nanti takde idea, terus jadi ular sawa kekenyangan pulak. Eh, apa kena mengena? Tak sesuai langsung bidalan aku kali ni. HAHA. Lari pulak idea nih. Haish -_-"

Haa, tengok tajuk aku kali ini " Encik Imamku bukan Imamku " . Dah macam sinetron Indonesia dekat TV3 punya dah aku tengok. Agak ye disitu. Masih ingat lagi 3 atau 4 entry yang lepas. Aku ada sebut pasal Encik Imam dalam tu. Yang mana ikut blog aku ni taulah merujuk kepada siapa gelaran Encik Imam tu. Before that, ada 2 jenis berita. Berita sedih dan berita gembira.

Berita sedih ::

Aku text dia. Mintak maaf pasal putus haritu. Dan dia kata, " Okay, aku maafkan kau."
Dengan harapan yang menggunung tinggi macam Gunung Kinabalu yang tak berapa nak siap. Aku tanya dia. Boleh ke kalau kita jadi macam dulu?? And i received the good news.

Berita gembira ::

Dia kata, " Takpayah. Mulai sekarang, kita buat hal masing-masing. Aku taknak sakit hati lagi. "  Tapi aku takde rasa bersalah pun sebenarnya. Seriously. Mungkin aku dah boleh terima kenyataan atau kenyataan boleh terima aku. Can't decide which one. HAHA. 

Mungkin sebab dah banyak kali aku diperlakukan sebegini. Lakukan apa? Sah, gila! Haish. Der, aku tak kesahlah kau nak ke taknak. Aku pun tak sanggup kena marah. Grrr!!
Tapi, kadang-kadang aku rasa penting untuk buat orang benci kat aku. Yelah, bila aku mati nanti takde siapa yang nak sedih, betul tak? Jika betul, kasi hangguk satu kali U punya kapla :)

Look at the bright side, Suraya. Walaupun semua orang yang kau suka dah blah jauh dari kehidupan kau. Yelah, sebab masing-masing dah kena block dengan aku kat facebook. Agak damn disitu. HAHA. Allah bagi kau seorang hambanya untuk buat kau senyum. Allah taknak tengok kau sedih. So, just go with it.

Well, memang ade pun. Cuma tak pasti status kitorang ni macam mana. Mungkin sekarang ni frasa berkawan lagi. Takpelah. Takmau siapa2 sakit hati lagi. Kan pakcik? Whoi, jawablah aku tanya nih. Ergh, tido dah rupanya. Zzzzz!!

Dia memang baik, tapi dia sendiri mengaku dia playboy. Bagus hang, jujur. Macam ini, kalau datang merisik. Pakcik, saya nak kahwin dengan anak pakcik. Saya playboy . Pangg~ kena penampar dengan bakal pak mertua sampai ke tua ingat peristiwa tu sambil ketawa berdekah-dekah. Eh, jap. Aku cerita pasal siapa ni?? Melalut dah gila! HAHA. 

Dan, aku buat relationship " engaged " dengan dia. Guess what?? Bertubi-tubi aku dapat mesej-mesej dari member2 aku kat facebook. " Congratulation", " Tahniah " , " Tunang tak bagitau " .. Hahaha, aku nak je gelak kuat-kuat macam monyet. Tapi, yelah .. member punye pasal, cerita bohong pun keluar. Bukan selalu aku dapat prank kengkawan aku. HAHA!
Dasar aku kawan jahat gila khinzir. Main samak pulak aku. Macam setan punya perangai, KAHKAH! Tengok, aku tulis, aku pulak yang tak paham. Ali mamak betul!

Tapi, penat jugak aku nak keep cerita tu interesting. Letih der~ Entah camana friends Facebook dia buat tanggapan. Wahh, aku buat cerita universal kate ko! Terbaek !!
Bengong, dah lah mengarut je aku pepagi buta ni. Sapa nak baca, sila. Taknak baca, kas pangkah la dey. Itu macam mau ajar kaa??

Adiosa~~

No comments:

Post a Comment