Kelik-kelik :)

Monday, November 5, 2012

Kau lesbian ke?

Salaam..

Hah, tajuk aku kali ni mungkin agak gempak sikit. Seperti gagak yang terbang dengan teragak-agak. Okay, aku tau korang senyum sebab lawak tak jadik, pffft. So, aku assume yang korang taulah maksud LESBIAN dan takpayah lah nak diterangkan, ye tak?
Tak tau, hangpa buat-buat tau sudahlah, itupun nak ajar ke, haiyaa!!

Ni ya, kes-kes yang selalu aku dapat. Almaklumlah, aku ni jenis suka kawan. Ramailah member-member internet tu yang aku kenal. Ada yang masuk air yang ada mineral dan manfaat dan ada juga yang masuk ayor longkang yang kotor tu. Bidalan seyh, no offense!!
Maksud aku, ada budak-budak internet yang baik dan ada yang nakal. Aku malas nak pakai perkataan jahat. Nampak kejam pulaks~ HEHE.

Nak dipendekkan cerita aku yang mau masuk ke dunia kemelalutan ini, aku borak-borak dengan cik GUYS. Lelaki kan. Pantang nampak awek cun sikit nak try, nak usha. Jap, masalahnya, aku ni cun ke?? Mercun ade lah. HAHA. Okey, sambung-sambung. Ada sorang mamat ni, borak punya borak. Last-last, dia tanya. 

" Awak, jom keluar nak??" . Aku kata tak suka keluar dengan lelaki sebab aku tak biasa. Hang rasa dia tanya aku apa? Cepat teka, siapa betul aku bagi kiss pakai kaki. Haa, cepatlah jawab. HAHA. Ada dia kata, " Awak ni lesbian ke? " . Time tu nak je aku kata, " Bak ang. Allah suruh aku jadi perempuan untuk lelaki. Hang ingat aku ni perempuan gila ke nak suka kat betina. Aku sepak kang tau la." . Dan beberapa lagi ayat dalam kepala hotak gua ni yang tak boleh nak dikeluarkan atas perintah berkurung Tuanku Permaisuri Negara Zimbabwe. 

Tapi, disebabkan aku ini, gadis yang polos dan tidak mengerti dengan hal-hal duniawi. Dengan riak dan sombongnya, aku terus off chat. HAHAHA. Bengang mungkin seketika lelaki tu kena camtu. Lantak kaulah, HAHA. But seriously, kalau seorang perempuan atau wanita yang menolak pelawaan jejaka untuk keluar bersama-sama itu dianggap Lesbian?? Bukan untuk menjaga maruah perempuan serta airmuka family dia??

Dimanakah letaknya hati seorang lelaki. Bukankah dia sepatutnya bangga sebab masih ada lagi perempuan-perempuan melayu yang tak berapa nak akhir macam aku nih? HAHA. Marah ni, marah. HEHEH . Bukan apa, GUYS, you should respect GIRLS yang macam ni sebab dia mampu lagi menjaga maruahnya untuk suaminya dan bukan untuk GUYS lain. Err, ada paham kaa? Haiyoo, saya pun sudah pening juga. Tadappa, saya akhiri entri ini dengan serangkap pantun.

Pergi ke pekan membeli selasih,
Sayang Pak Amat orangnya buta,
Sudah baca, terima kasih.

Haa, amacam pantun aku. Ada gaya Jarjit tak?? Wak lu, HAHA. That's all, folks!



Adiosa~~




p/s :: Belajar untuk terima kenyataan hidup. Bukan semua kita nak jadi hak kita, bukan semua kita benci akan pergi jauh dari hidup kita. Haiyoo, ada betul kaa! Lantak~

No comments:

Post a Comment