Kelik-kelik :)

Friday, November 2, 2012

1 November

Salaam .. 

Semalam genaplah umur aku 19 tahun. Ekceli, tahun ni aku rasa wall aku penuh sikit dari yang sebelum ni. Mungkin sebab aku budak IIUM. Err, okay.. takde kena mengena. HEHE.
Sudah semakin tua ye aku sekarang, pinjam tongkat sat Pak Mail. Nak tunjuk aku dah tua. HOHO. Dan aku semakin takut nak jadi budak umur 20 tahun. HAHA. Sebab apa?? Sebab akan banyak dugaan yang akan aku hadapi nanti. Sekarang pun, Alhamdulillah, dugaan pertama aku berjaya lepas! Nak tau apa?? SECREETTTT!!! HAHAHA.

Dan, macam biasa usha facebook macam selalu. Tahun sebelum ni, tak pernah pun dapat wish Birthday sebab aku tak galak sangat kengkawan aku wish. Tapi diorang dah letak, terima kasih, cikguu~~ *style upin ipin* HAHA. Back to the story, aku bukak je profile aku terus terpampang di dada wall aku. Ergh, aku bajet iklan :3 Kesengalan terserlah disitu. HEHE. Guess who did wish my birthday?? Fahrin Ahmad, tapi dalam mimpi jelah. HAHA. Inilah, Achok. Ahli kumpulan Kecik Raja Lawak tuh. Asal dari kampung! Tetiba~ HAHAHA. Tak caya?? Nah, ni aku print screen kan. Semata-mata yek .. 



HAHA. Tengok-tengok! Betulkan :D Giler tak hepi. Seumur hidup aku, first time artis wish aku. Blush3, :3. Bangga seh. Err, aku terlebih sudah. HAHA.
Haa, ni lagi seorang makhluk Tuhan yang wish aku...



Semua, sila baca. Tengok, dia panggil aku ape!! Wallaweyh!!  Seumur hidup aku, tak pernah orang panggil aku poyo. Tapi, kalau aku panggil orang poyo tu selalulah. HIKHIKHIK *gelak sawan* . Aku terus fikir. Aku ni poyo tang mana?? HAHA. Tak tidur malam aku memikiorkannye. HAHA, ate kuo bahse peghok teman :D

Tapi, takpelah. Aku tak kesah pun. Sebab aku sedar yang aku ni masuk air. MUAHAHAHAHA. Aku tak ambik portlah kalau kena panggil sewel ke gila ke, janji aku tak menyusahkan hidup ngko<-- gaya hamid gurka sebut. HEHE!

Melalut aku~ HAHA. Semoga semua human beings dan animals yang menyambut hari lahirnya pada 1 November mendapat rahmat dan rezeki yang melimpah ruah hendaknya. Tapi kalau dah singa beranak 1 November dapat daging banyak-banyak pun tak guna jugak. Yelah, takdok peti Es nak simpan daging tuh. HAHAHAKS <--- gelak baru cipta :D
SELAMAT PADA SEMUA !!


Adiosa~

No comments:

Post a Comment