Kelik-kelik :)

Tuesday, November 27, 2012

Ini aku . .

Salaam,

Pernahkah kalian mendengarkan pepatah ini, " My personality is who i am and my attitudes is based on who you are "???  HAHA. Tipulah kalau tak pernah. Tapi bukan ini yang aku nak cerita sebab semua tau maksud dia. Kalau taktau, hang blah sekarang. Jangan sampai aku lempang sekor2 kang. Garang nih. HAHAHA!

Rata-rata, Tanah Rata, Cameron Highlands. EH! Rupanya ramai lagi yang tak kenal aku sebenarnya. Aku ni tak sehebat orang lain. Aku cuma simple je. Bila orang keliling aku pakai benda branded-branded. Aku tak pernah iri hati. Selalu, aku cakap dalam hati sendiri," Bazirkan duit je beli benda-benda macam tuh" . Muhasabah diri la katakan. Munasarawak belum lagi. Mungkin lepas kahwin. HAHA. Merepek. Sambung balik !!

Aku ni baik pun tak, jahat pun tak. Kata orang, nakal sikit. HEHEH. Tapi nakal aku bertempat. Bukannye macam pelesit kat luar2 tuh. HOHO. Aku ni bukan jenis yang penyabar tapi aku sedang belajar untuk tahan marah aku. Aku kan panas orangnya. Bukan macam cerita Fantastic Four tu okay. HAHA. Saya suka pendam marah, dendam, masalah sampai benda tu buat saya jadi tak tentu arah. Eh, cop. Pesal pulak aku pakai saya ni. Klishe doh. HAHA

Aku hidup dengan bantuan MUZIK. Maksud aku, aku selalu release tension aku dengan dengarr lagu macam My Chemical Romance, Breaking Benjamin, 30Second To Mars. Yang paling baru jadi favourite aku Three Days Grace dengan CrossFade. Last2, aku tak suka dicop Playgirl walaupun kenyataannya macam tu. HAHA. Lebih suka, kalau orang kata aku peramah :) Ni, dengar lagu-lagu ni, kaji betul2 lirik dia. And you will know exactly who i am :D













Adiosa~~







p/s :: Aku rindu Aman :D

No comments:

Post a Comment