Kelik-kelik :)

Monday, November 26, 2012

Borak kosong #2

Salaam,

Huh, penatnya aku. 3 hari dekat rumah Aman sebab akak dia bertunang. Alaa, encik Imam saya yang tak jadi tu. HUHU. Ape yang aku buat? Basuh pinggan mangkuk. Tolong angkat periuk, kuali. Tapiskan sirap gula. Fuhh, letih seh. Tapi, ape yang aku buat, aku buat dengan sepenuh hati sebab tu rumah mak mentua tak jadi aku jugak. HAHA. Dapatlah Mak Tam bagi 50 hengget. HAHA. Orang bagi sebat jelah. 

Yang aku taktahan tu, pasal makcik aku. Yang tolong aku masuk UIA tu. Aku buat keja dah separuh mati. Dia boleh pulak buat muka sengal dia. Kisahnya, pagi semalamlah. Aku sambung tido balik. Yelah, sebab aku buat keja sampai pagi kut. Padahal dia pukul 11 ke pukul 12 dah membongkang dah dalam bilik tuh. Dia datang kat aku, dia pukul pastu kata pemalas punya anak dara. Orang kat luar dah sibuk mengemas, dia sedap tido dalam bilik lagi. Kebetulan, mak Tam dengan Atuk Busu ada dalam bilik tuh. Hapelagi, depa dua backup aku. Makcik aku kena boh sampai terdiam. Tula orang buat keja, hang tak tengok. Padan muka. HAHA

Well, aku dengan Aman? Macam biasalah kitorang. Buat macam takde pape je. Dia ada jugak tegur2 aku. Tapi aku buat taktau je. HAHA. Akukan hati batu, mane boleh lemah dengan dia. Walaupun dalam hati aku ni, dupdapdupdap je bila dia ada dekat dengan aku. Aku tetap kuatkan semangat. Kekejaman ye disitu. HAHA. Bukan ape, cuma nak dia tegur aku sebagai seseorang yang dia sayang dan bukan sebagai musuh dia. Siapa boleh tolong rapatkan semula jurang yang ada nih?? HEHE. Hampa suma baik kan :D




Adiosa~~





p/s :: Sampaikanlah salam rindu aku ini buatnya, Ya Allah <3  ( Playing Dilamun Rindu by Qalam Band )

No comments:

Post a Comment