Kelik-kelik :)

Thursday, November 15, 2012

1434 Masihi

Salaam,

Hey everyone. How is it going today?? Ouh, selamat tahun baru semua! Eh, lambat lagi 1 Januari 2013. Haa, tu je lah tahun baru kau ye, cik Kiah. Ini Tahun Baru Hijrah. We have landed in 1434 Masihi. Tahun baru, azam baru, pakwe baru. Ehh?? HAHA. No more boys, okay. Kita playin it cool, okay! 

Alhamdulillah, masih lagi Allah panjangkan umur kita semua untuk menempuh hari-hari di Tahun baru ni. As for me, azam aku untuk kali ni, aku nak lupakan semua kisah silam aku. Eh, bukan semua. Kang aku jadi lupa ingatan pulak. Tapi takpelah dari lupa daratan. HEH HEH. Okay, pfft, tak lawak. 

As i've been observe, rakyat Malaysia menyambut dengan penuh sederhana dan gembira tahun Masihi ni. Tapi, kita pun kena jugak alert ape yang jadi hari ni. Taktau?? Takpe, aku paham korang memang sibuk. Erh, busy la sangat!! Well, today the Israel has launch a war upon Gaza. Dude, it was horrible for them. Ingat ini :: 13 killed and 120 injured in 90 raids on Gaza ::












Ape yang kita boleh buat hanya berdoa dan berdoa. It will means a lot for them. Nak suruh korang pergi sana, berperang sama memang takdelah nampaknye. Addition, buatlah solat hajat kalau boleh. **sambil angkat2 kening ala-ala The Rock**.


Care what this picture means to you ???





Adiosa~~










p/s ::


No comments:

Post a Comment