Kelik-kelik :)

Tuesday, November 20, 2012

Brave

Salaam,

Haa, apesal tetiba tajuk aku Brave lak? Aku nak jadi superhero ke kena ada Brave bagai. HAHA. Ini movie okay. Actually, movie animasi. Eh, lantaklah. Pixar punye. Best gila kot.



Well, sedikit sebanyak aku nampak diri aku dalam cerita ni. Tapi bezanya jauh sekali. HEHE. Yang belum tengok tu. Ce usha sikit trailer dia dalam Youtube. Takkan tak reti kut. HAHA. Meh, ahkak ajarkan siapa yang cakap tak reti tadi tu. 

Filem animasi kedua yang buat aku sebak lepas cerita Madagascar 3. What the???? Tengok cartoon pun menangis kaa? HAHA. Aku kan pelik. Tengok cerita melayu tak feeling seteruk ni pun. HOHO.

Cerita ni pasal kekeluargaan. Mak nye suruh dia jadi Puteri Raja yang penuh adab sopan tapi dia taknak. Having a little fight. Dia jumpa ahli sihir, sebab nak suruh mak dia berubah. Except that, mak dia. Berubah memang berubah tapi dia berubah jadi beruang. So, last sekali dia cuba nak tukar mak dia balik. Berjaya ke tak, hangpa tengok la sendiri. MUAHAHA.





Adiosa~~





p/s :: craving for Domino Pizza. Sape baek, mintak belanje sepapan. HAHA. Ingat petai ke pakai papan. Grrrr! - HQ -

No comments:

Post a Comment