Kelik-kelik :)

Friday, November 9, 2012

Result Slip !

Salaam,

Hari ni, 9 November .. keluar sudah result exam aku untuk sem 1 12/13 . 
Macam yang aku kata dulu. Aku pasti akan fail satu subjek. Well, tepat sekali sangkaan aku. Dia taknak melencong mana-mana pulak. HAHA. Apa yang buat aku conform subjek tu bakal fail. Sebab aku tak pandai nak bercakap depan public. Oral Communication. Kena bercakap depan public. 

Aku bukanlah PM ke Sultan ke yang boleh baca kertas. Tak boleh, bhai. Kerling pon markah dah kurang. HAHA. Ingat dah ambik course English Literature ni, nak duduk goyang-goyang kaki. Silaplah, HAHA. 

Huh, kepala otak aku dah cramp dah fikirkan. Nak naik short sem ke tak. Biasiswa aku dah la tak dapat lagi. Agreement pon setahun setengah. Arghh, sakit hati kot bila tengok ada subjek kena repeat. HAHA. Aku nak menggila pun bukannya ada orang nak dengar. Blog ni jelah teman aku. 

Memang aku benci public speaking dari sekolah menengah lagi. Grrr! Kalau boleh dah lama aku buat demonstrasi hapuskan subjek ni. Dulu takde pun subjek ni. Graduate jugak senior-senior aku dulu. Marah ni! HAHA. 

Dah lah. Malas aku nak fikir benda ni. Kang tak pasal-pasal wayar kepala hotak aku short terus. Mana aku nak cari orang yang boleh membetulkan kekusutan kepala otak aku ni. KAk Limah punya rambut pun tak kusut macam kepala otak aku daa. HAHAHA. Sudah cukup sudah!!!!! Terjun bangunan, HEH HEH!!




Hamboihh, hamboihh Kak Limah. Nak enter-frame jugak ke? Huk aloh. Pergi kau sana main enjit-enjit sumut tepi kubur. Kang tak pasal-pasal kena flying kick free2 je dari aku kang. HAHAHAHA. Budus !!



Adiosa~~

No comments:

Post a Comment