Kelik-kelik :)

Wednesday, November 14, 2012

Australia !!

Salaam,

Hiyaa peeps. Now, today's entry is going to be a place where I really want to visit before I die. Guess where?? Australia. HAHA. Mesti korang tau sebab aku dah tulis nama tempat sebagai tajuk entry nih. NOOB!



Okay, sejak aku kecil lagi aku teringin sangat nak dapatkan dua benda ni. Pertama, nak jadi cikgu sekolah dan kedua, aku nak melancong ke Aussie. Mungkin tinggal disana. HEHEH. Angan-angan tinggi Menara KL nun. HAHA. Just so you know, aku memang minat sangat nak bermastautin kat sana sebab Australia ada tempat-tempat yang teramat cantik dan sangat menenangkan. Sesuai untuk gadis-gadis yang selalu jiwa kacau macam aku ni. Eh, aku gadis ke? Ingat teruna. HEH HEH.

So, before that, let me introduce to ya three little cute animals that famous in Aussie.

Le kanggaroos

Le koala

Le Tasmanian devil


Aku bukan pandai sangat bab-bab nak jadi tour guide korang. Cuba pujuk encik google untuk bawak korang explore satu Aussie. Kenyit mata sambil buat muka comel Puss in Boots, mesti dia bawak punya lah. HAHA. Korang buat macam ni, taktau aku nak panggil hangpa apa. KEHKEH. Ni bawah ni aku letak gambar yang aku nak pergi sangat-sangat kalau aku dah ada dekat Australia nanti. Kasi satu LOVE . HAHA.


Ini adalah Sydney Opera House. Situated in Sydney of course.
Aku suka tengok bentuk binaan dia. Sangat cantik. 


Ini pulak Whitehaven Beach. 
Tempat yang paling comel sangat-sangat.
Sesuai untuk bulan madu aku dengan Kanda aku, Fahrin Ahmad.
HAHA.


This is Kakado's National Park. Allocated in Darwin.
Makcik aku duduk kat Darwin. HEHE. So, kat sini banyak haiwan liar. 
Crocs, eagles, horses, dingoes etc.
And Kakadu's waterfall was so amazed me. Check out :
|
|
V



Last but not least, antara negara-negara di Australia. Aku paling suka dengan Perth sebab bandar dia tak crowded sangat. Perth ada banyak tempat-tempat yang cun gegiler. Gegirl pun tak gila macam tu. Erh, pelik. HEH. Banyak green scenery dekat Perth yang kita taktau. Aku perli bhai. HAHA. Google them, okay. 


That's all, folks.





Adiosa~~





p/s :: Kanda Fahrin jangan risau ye. Walaupun Kanda dah 33 tahun. Dinda tetap sayangkan Kanda. Cuit2 sikit. HEH HEH. Kalau Fahrin Ahmad baca blog aku. Mampus kena saman, HAHAHAHA. 

No comments:

Post a Comment