Kelik-kelik :)

Friday, November 9, 2012

( Entri Serius) - I'm annoying, right?

Salaam,

Mungkin ini last entri untuk aku mengarut-ngarut sebelum aku masuk IIUM, Petaling Jaya untuk short sem. How i'll miss my life now. Sigh~
Dan, jap biar aku pikir nak tulis ape? Everything is blendin' into one right now. Happy, sedih, marah, frustrated dan semuanya. Dude, i can't get out from my own emotions right now. Aku tak boleh nak fikir straight sikit malam ini~ kusendiri~ tak ada yang~ menemani~~ eh, eh, terbawa-bawa emosi pulak kali ni. HEH HEH.

Just nak bagitau lah sesiapa yang baru nak mula kawan dengan aku ni. Satu je yang mungkin korang takkan perasan tentang aku. Duffers, i'm totally ANNOYING. HAHA! Bangga seh jadi budak-budak annoying ni. Sebab apa perangai aku macam ni. Melalui perangai aku yang annoying nilah, aku kenal mana kawan mana lawan. Mana betul, mana palsu. Mana kaca, mana permata. Haih, lagu Agnes Monica tajuk Rindu ni menaikkan mood nak menaip betul. Agak hampeh disitu. HAHA.

Tak banyak manusia yang tahan perangai aku macam ni. Even, adik aku sendiri tak tahan dengan perangai aku yang ni. Inikan pulak outsider. Macam mak aku selalu kata, " Entah siapalah laki kau besok?". Cuma manusia sewel yang boleh tahan perangai akulah bakal laki aku nanti. Aku dah jumpa siapa tapi dia kata buat hal masing-masing. Takkan aku nak pergi melutut depan dia pulak. And if that happen, bawaklah aku pergi jumpa pakar mental. HAHA. I'm not that kind of gal, ya know.

Then, aku ni jenis degil nak mampos. Apa-apa yang orang suruh buat dan benda tu aku paling menyampah. Aku takkan buat walau dibagi satu juta money drop cash depan aku pun. Aku takkan buat. Aku tak suka dipaksa. HAHA. Ingat pulak dengan lagu Ukays. Cinta tak Perlu Dipaksa. Eh, tu bukan lagu Aris Ariwatan ke? Ah, lupakan. Asalkan bukan Super Junior yang nyanyi. Mampos!

Satu lagi, perangai buruk aku. Aku memang dah lama hakis perangai ni. Dah hilang dalam 2 tahun. Then, datang balik. Dah macam main boomerang dah aku rasa. Baling jauh-jauh pastu datang balik. Grrr. Aku ni manusia yang panas baran. Seriously, mangsa pertama lepas aku diserentikan oleh diri sendiri, paham kaa?? HAHA. Mangsa pertama, anak buah aku. Takde salah pun sebenarnya budak tu. Aku tengah stress, aku tengking dia kuat-kuat. Terkulat-kulat je muka, terus meraung. Pueh hati den. HAHAHA. Kejam punya olang!

And now, I'm facing the consequences. Aku dah ada tanda-tanda awal untuk kena serangan jantung. Damn!! Should knew it from the start. Dan sekarang, yang paling masalah bagi aku, perangai panas baran aku mula menjadi semakin teruk. Aku tahan marah, makin stress, which also lead to the pain on the chest and will lead to death if they getting worst. Krikk krikk. Bunyi cengkerik, tiba-tiba. HAHA. Sebab tulah, aku suka sakitkan hati orang. Tengok permainan aku cammane?? Maksud tersirat tuh, cari-cari. HAHA. So, sesiapa yang nak aku mati cepat, dah taukan kelemahan aku ape sekarang?? Easy, bikin aku marah atau stress, cepatlah Izrail datang jemput aku. Takut sebut nama tu, HEHE.

So, these are my weaks. Later on, please be prepared to facing with my annoyance. Okay, peeps. Thanks for reading, again .. bajet orang bace. Kununnye~~




Adiosa~~



p/s :: Blog ini dicipta untuk kenangan bersama ketika aku sudah tiada .. Wah, lagu Hujan - Bila Aku Sudah Tiada is beating inside my mind. DafuQ !!

No comments:

Post a Comment