Kelik-kelik :)

Friday, November 2, 2012

Survey blog saya jap!

Salaam, 

Berdasarkan tajuk kita pada hari ini, apakah yang sedang bermain di fikiran murid-murid sekalian ..?? Lisa Surirumah..Linda Ong..Harun Aziz? Semua salah. Jawapannya, Fahrin Ahmad. HAHA. Mengarut, okay! Cube tengok sekali lagi. Hah, pandai pun Mak Bedah sebelah rumah. Err, sebelah rumah aku hutan. Manalah datangnya Mak Bedah. Uish, serem deh. HAHA!!  Mengarut jauh daa.

Sekarang aku dah jadi sebahagian dari :
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

V





Haa, member Nuffnang. Sebenarnya, aku pun taktahu apa benda ni. Yang aku pernah dengarlah, blogger macam BEN ASHAARI , AYEEM AYAM , FAIZ TAPIT dan yang sama waktu Malaysia dengannya kata Nuffnang ni boleh buat duit. Sekali lagi, aku tak tau macam mana depa boleh buat duit. Sobss, sedih aku buta IT. WAHAHA. 

Bukan apa, kalau betul boleh buat duit, Alhamdulillah lah. Dapat ringankan sikit belanja time aku kahwin. Pangg! Mak aku tampo dari belakang, tak pasal-pasal je senget kepala otak aku yang mampu menyembuhkan migrain makcik depan rumah. HAHA, tetiba. BelajaQ tak habis lagi, ada hati nak kahwin. Sumpah seranah sesumpah dengan buat tarian Oppa Gangnam Style. HAHA.

So, semoga aku berjayalah dalam sabar menunggu tabung nuffnang aku ni penuh. HOIHOIHOI




Adiosa~~

No comments:

Post a Comment