Kelik-kelik :)

Saturday, November 17, 2012

And they live happily ever after ..

Salaam,

Baru habis tengok cerita Mann. Terus buat entri. HAHA. Walaupun lebih 10 kali aku tengok cerita ni. Tetap aku nak melalak setengah mati. HEH. Tapi, ahbang kenalah control macho. Tak bolehlah nak melalak macam orang gila. Err, abang??? HAHAHA. Tak kenal jantina lagi aku nih.

Gabungan yang sangat best antara Aamir Khan dengan Manisha Koirala. Betul ke nama heroin ni. HEHE. Guess what? Cerita aku pun macam ni jugak dulu. HAHA. Mesti hangpa tak caya kan. Cuma ending je yang beza. Kalau dalam cerita ni, Dev dengan Priya kahwin last sekali. Dev tetap terima Priya walaupun die cacat. True love story, huh!

Lain dengan aku, daripada kawan. Kitorang jadi best friend. Kononnye, takmau nak heart feelinglah time tuh. Selang berapa tahun kawan. Wujud pulak perahsaan tu antara satu sama lain. Confessed sama-sama. Tak sangka kitorang ada perasaan yang sama antara satu sama lain time tu. So, kami on-the-go la. Memang target nak sampai kahwin kot. Sebab mak bapak kitorang dah suka kitorang. 

Tetapi, kita merancang, Allah menentukan. Cinta kitorang putus ditengah jalan. Well, he died. Punca kematian dirahsiakan. Agak terkilan dengan semua ni. Tapi nak buat camana. Life must go on, right? Lama jugaklah aku mourning untuk dia. Lepas berapa tahun, aku cuba bukak pintu hati ni untuk terima orang lain. Banyak aku couple tapi sorang pun tak mampu jaga aku macam dia.

Suatu saat, aku frust. Aku terus tutup pintu hati aku. Aku terus tak percaya dengan couple. Even aku taknak wujudkan perkataan tu dalam hidup aku. Sekarang, aku cuma menunggu lelaki yang betul2 boleh ambik hati aku macam dia buat dulu. Lelaki yang boleh sayang aku, jaga aku macam arwah dulu. HAHA. Sebak plak tetiba, senget betul aku ni. Hallamak.






Adiosa~~





p/s :: HEHEHEHE

No comments:

Post a Comment