Kelik-kelik :)

Thursday, November 8, 2012

Hi, I'm Harley Quinn

Salaam...

Tengok, Harley Quinn versi dah masuk Islam bagi salam. Kepala hotak mung. HAHA. Kenapa hari ni, aku jadi Harley Quinn? Cuba teka ghamai-ghamai. Pinjam Lisa Surimatahari punya lidah sat. Grrrr. Eh, jap. Lisa tak boleh sebut huruf " R " lah. Lupa pulak. Satu kali boo juga sama saya. HAHA. Sewel!

Actually, ada hamba Allah bagi aku nickname ni. Harley Quinn. Dan sebenarnya~ dan sebenarnyaaaa~ eh, pembawakan Yuna pulak. Sorry-sorry. Sebenarnya, memang aku tak kenal siapa Harley Quinn. So, aku google lah sebab dia suruh.So, want to know who she is??  Scroll your eyeballs down, dear fellas ::

Harleen Quinzel, the Arkham psychiatrist who fell in love with the Joker. A "mad love" would lead her to a life of crime as Harley Quinn, frequent accomplice, and former would-be-girlfriend of the Clown Prince of Crime."

Dan aku tanya dia, kenapa dia bagi aku nickname tu. Nak tau dia kata apa?? Mai pakat ramai-ramai pergi tanya dia. HAHA. Aku taknak bagitau sebab dia. Sebab aku nak semua readers blog gila aku ni. Walhal, takde sape pun yang baca. HEH, bajet famous jap. Aku nak semua kenal aku melalui penilaian menengah rendah, PMR. Eh, haddoih, salah lagi. Grrr.

Aku nak  member-member aku kenal aku siapa. Paham kaa?? HAHA!
And back to the story, si Harley Quinn is the sidekicks for The Joker. Dua-dua pun psycho. Eloklah tu. Tapi yang tak best, dia selalu kena buli dengan Joker, walaupun begitu dia masih tetap cintakan Joker tu. Cinta mati la kononnye. Padahal dia sorang je yang separuh nyawa, Joker tu cam biasa je. HAHA. Aku tak pandai gila bab mengulas watak ni. Tengoklah aku punya paper Drama dapat C+ je , HEHE.

Dah, idea lari dah. Aku buat entry baru la terus. Hohoho-horlicks. **Tetibe 


Harley Quinn and her Puddin', The Joker <3
 
 
 
Adiosa~~
 
 
 
 
p/s :: Her real name was Dr Harleen Quinzel :D 
 

No comments:

Post a Comment