Kelik-kelik :)

Monday, October 29, 2012

Awkward in the Conversation

Salaam, 

Selamat malam semua. Wallawey, best gila bajet orang baca blog aku neh. HEHE. Aku sangat boring ini malam. Jadi, aku amek keputusan untuk menulis blog. And ya, i'm doing it, darn!! Tau tak kenapa?? Aku rasa rindu kat seseorang. Benda tu yang buat aku boring. Cacing kerawit pon tak boring macam aku. Kau ape tau?? Cacing tu sms aku tau, HAHA~~

Azman .. Nama ni je dari tadi dalam otak aku. Tetibe teringat lagu One Direction.. Get out, get out, get out of my mind~~ .. HAHA .. macam Zayn Malik tak? pfft, gua perasan :3
Seriously, aku rasa bersalah sangat2 sebab mintak putus hari tu. Takde sebab pun sebenarnya kitorang putus. Eh, jap2 .. ade2, HEHE. Time tu, aku tengah over stress. Ada beberapa member text dengan call aku malam tu.

Yang sorang tuh, dok mesej aku. Yang lagi sorang dok gayut dengan aku. Aku dah kata banyak keja, still lagi dok gayut dekat phone sampai patah pokok belakang asrama tu hingga menyebabkan pakcik guard datang dengan aksi pengawas bertopeng dalam cerita hagemaru sambil menyanyi. Okay, aku tipu :3

Datang si Aman, mesej aku. Dengan keja melambak, dan dengan kata-kata menusuk jiwa. Aku mintak putus. Pergh, time aku rasa stress aku hilang tapi 5 minit jelah. Aku terus rasa bersalah dengan dia. Tapi memang kaw-kaw dia marah aku time tu. Selang berapa minggu, ada number call. Dengar je suara terus aku nak menangis. Suara Aman. (T_T)

Aku rindu kau, Man. Walaupun baru je jumpa hari tu. Aku rasa tak tenang selagi aku tak minta maaf dekat kau. Aku~sungguh masih sayang padamu~~ Whoi, Charley, blah2 .. semak jeh kau dengan band ST12 ko tuh .. Err, poyo!!

Takde sape lagi nak gurau2 dengan aku. Semua lelaki yang aku kenal, yang suka kat aku tuh, semua tak macam kau. Semua tak pandai ambik hati aku macam kau buat. Dah takde siapa yang aku boleh panggil keding dan takde siapa yang nak panggil aku tong. Walaupun kenyataannya lain~~ .. Kau kena tahu Aman. Aku sebenarnya sayang lagi kat kau. Aku ingat masa aku cuti sem nanti yakni sekarang, bolehlah kita bersama balik. Tapi kenyataannya, amat jauh dari apa yang aku jangkakan. Aku tak pernah buang kau jauh-jauh. Setiap kali balik kelas. Aku selalu belek benda yang aku tulis atas kertas tu---> AyaZman <3 <--- 

Tapi, aku tak tau macam mana nak cakap dengan kau. Kan bagus kalau aku ni jenis yang taktau malu. Cakap je terus," Aman, jom kita nikah? Nikah khitbah. So, tak payahlah risau sebab time tu aku milik kau dan kau milik aku." HEHEHE .. Tapi, aku perempuan melayu terakhir, tak dapatlah nak buat camtu. Terakhirlah sangat. HAHA!

Panjang dah aku celoteh nih. Sakit hati pulak dengan diri sendiri! Errgh, sudah, cukup cukup sudah. Cukup sampai disini saja~~ entry ini .. Thanks Nirwana band sebab nyanyi .. Satu salute sama lu!!!


Adiosa~~

No comments:

Post a Comment