Kelik-kelik :)

Thursday, June 27, 2013

No more crying, no more hoping

Salaam, everybody! So, hari ni aku dah decide dengan diri aku sendiri. InsyaAllah, aku nekad. Aku nak berhenti dari mengharap, bagi harapan dekat diri sendiri, dari biarkan hati aku ni senang-senang je sayang dekat orang. 

Mulai hari ni, aku akan cuba sedaya mampu aku untuk tidak berharap dengan sesiapa lagi. Hanya berharapkan pada Allah. Aku tau yang belum sampai lagi masanya untuk aku curahkan semua perasaan aku pada yang bukan halal untuk aku. So, ya! Doakan aku supaya aku dapat lalui semuanya ni sampai tiba masanya kelak.

Aku nak minta maaf dekat semua orang yang aku "ter"jatuh hati dan yang berharap dekat aku. Aku takda niat nak buat semua tu. Just feeling alone, yaar! Dah namanya manusia. Harap takda yang ambil hati aku untuk dimakan ye. HEE. 




Adiosa~~


No comments:

Post a Comment