Kelik-kelik :)

Thursday, June 6, 2013

Pedih hati ni

Salaam! Episod selingan dari entry kena "pinang" tuh. KEHKEH. Mak aku tanya dekat cousin aku selalu cerita ambik berapa kalau nak betulkan seluar semua an. Kiranya mak aku ni newbie lagi lah dalam dunia penjahitan nih. Chewah! Bincang punya bincang, gelak punya gelak. Aku kata susah-susah mak, ambik murah je. Biar dia datang sini selalu hantar seluar. **Gelak sorang**. 

Tau apa cousin aku kata kat aku? "Aii, dah berkenan pulak ke dengan polis tuh?". Aku pun macam kena siat jek hati nih. Luluh jiwa. HAHA. Mak aku backup," Kepala hotak kau. Orang tuh dah ada bini dah." **krikkrikkrik**. Semua diam. Aku pun senyum kelat jelah. 

Tapi, dalam hati aku ni. Tuhan aje yang tahu. Berkecamuk hati ni. Bukan apa. Masalahnya, tak payah lah cakap macam tu. Meroyanlah aku kalau aku berkenan kat laki orang. Yang bujang pun dok melambak lagi. Selama dia duduk rumah ni. Ada nampak ke aku menggatal dengan laki dia? Bertegur pun susah. Sebab aku tahu status dia walaupun pangkat abang. Kalau dah laki orang, memang taklah aku nak layan.

Mungkin jugak dia takut sebab dia tahu, aku ni dok layan borak dengan lelaki semua dalam internet nih. Ingat aku sama ke kat luar. Aku aktif dalam alam maya je. Kat dunia luar, aku pasif kot. HEHE. Macam-macam perangai manusia nih. Haih!




Adiosa~

No comments:

Post a Comment