Kelik-kelik :)

Saturday, June 8, 2013

Oh My Crush!

Salaam! Guys, guys. Tadi aku pergi Tampin. Kira rombongan cik Kiah lah lebih kurang sebab ada 2, 3 orang lagi an. Pergi pun takde tujuan. Beli manik-manik pastu bungkus KFC. Gosh! Sedap. HAHA. Okay. Masuk balik cerita asal. Tahu tak aku jumpa siapa?


Kanda Fahrin Ahmad! HAHA. Okay, obviously! Gua tipu korang. Tettt! HEHE. Sebenarnya, aku jumpa crush aku time sekolah dulu. Exactly! Abang prefect time sekolah dulu. Gosh! Dia sangat kawaii gila mati dah sekarang. HAHA. Sebelum nih tengok jugak gambar dia kat kolej. Kurus je tapi sekarang dah tembam sikit. Very the comel okay! HAHA.

Actually, memang dah jumpa dah waktu tunggu bas tu. Well, not 'jumpa' sebenarnya. Just terserempak dengan dia je. Time tu aku tengah tunggu bas. Dalam muka selenge, perasan pulak ada mamat  naik motor Honda EX5. Warna merah. Dok usha time dia tengah cilok-cilok kereta tuh. Dah laa bawak laju. Dia usha, aku pun usha jugak. HAHA. So, buat bodoh jelah. Tak nampak muka kot.

Then, time nak balik tuh. Aku dalam bas, dah on the way nak balik. Memang keja aku. Duduk dari dalam bas. On bluetooth, searching for handsome looking guy. HAHA. Cuci mata doh! So, time dok sedap cuci mata. Bagai tertancap panahan arjuna. Cewah! HEHE. Aku nampak dia dekat motor dia. Dan, aku terus senyum. Gosh, rindu gila kat dia. HEHE. Pastu, baru aku perasan jaket dengan motor dia, exactly the same as mamat motor yang dok usha aku sebelum tuh. Aku pun macam, ya Allah! Just unbelievable. Haih. Dok teringat-ingat je dalam kepala aku nih muka dia yang kawaii gila ba...bila kukenang ku renung gambar wajahmu. **Suara katak, mohon pijak**.






Adiosa~~





p/s :: Ingat lagi kata-kata dia. " Saya taknak baca novel tapi saya nak baca hati awak". **Melting** :')

No comments:

Post a Comment