Kelik-kelik :)

Friday, June 14, 2013

Bila ex-crush muncul

Salaam. Haa, penyakit aku maii dah. 3 entri, satu hari. Lap dalam berapa minit je. Tu pun minit-minit untuk menulis. HEHE. Idea banyak, baq hang! So, ni entri macam heart warming story lah kununnye! Warming lah sangat kan. Bukan kita bako, kita bako ke? HAHA.

So, like dalam seminggu nih. Memang aku macam hampeh gila sangat-sangat. Haritu sepatutnya bengkel makeup and stuff. And tak jadi buat kali ke 2. Fedup gila. Mulalah menyesal sebab tak ikut UKMR. Stands for Ujian Kemahira Menembak Rela. Aku, rela? Of course walopun .... HAHAHA. Then, selang 2 hari tu. Diorang update facebook dengan gambar-gambar menembak. Totally bored! Sebab banyak muka-muka minah sesat. **muka annoyed**. 

Tengah skip-skip, mata aku nih terus terpaut dengan lembaga nih. Bukan hantu, orang. HEHEH. Dia, manusia aku tunggu dulu. Macam, selamat aku tak pergi sana jugak. Kalau tak mampus aku. Yelah, pergi mengaku yang aku suka dia dulu. HEHEH. Zaman jahiliyah! Still tak dapat terima kenyataan yang dia reject aku. Susah kot. Tunggu lama-lama, hampas yang aku dapat. Sheesh!

Yang lagi sorang ni, dah dua kali nampak sekarang. First, time dia tolong adik aku time minyak kereta dah empty. Dia bawak pergi stesen minyak. Second, dia lalu depan rumah aku. Time tu aku kat luar rumah. Dia round depan rumah. Nampak je muka dia, terus aku ingat janji dia. Suruh tunggu dia umur 30. Nak kahwin katanya. Tapi, wallahu'alam lah. Tunggu haruslah tunggu. Tapi kalau ada yang datang dulu sebelum dia. Mak aku suruh terima je. Serba salah gila. 

Dua-dua calon pilihan aku yang dah diapprove mak pak plak tuh. HEHEH. Serius, mak aku bagitau yang sorang tuh dah pindah rembau balik. Aku kata, yelah keje dia kat seremban dah habis. Pastu time budak kampung aku tuh lalu depan rumah, dia tanya aku, "Tu S****** kan?". Aku jawab, ye kot. Malas dah nak mengharap lagi dah dengan sesiapa. Sakit hati ni tak hilang lagi kot. HEHEHE





Adiosa~

No comments:

Post a Comment