Kelik-kelik :)

Friday, June 21, 2013

Tolong hormat!

Salaam, korang! Banyak sangat benda yang jadi kat aku dalam minggu ni. Baik yang baik, baik yang buruk. Hah! Korang faham tak? Aiyoo, tak faham dah. Maybe, akan ada dua hingga tiga entry kekgi. HEE. Cobaan speaking Ganu. Leceh to'! Whateva!

Ni aku nak bagitau dekat spesis-spesis manusia yang memang serius gila-gila nak makan penampar free aku. Manusia-manusia yang tak pernah atau yang tak reti nak hormat perempuan. So, entri aku yang ni memang khusus untuk kau berdua ye. Yang lain pun buleh join sekali. HEH!

Dalam minggu ni, ada 2 hamba Allah yang terlebih cerdik nih. Dok mesej aku. And guess? Depa dok cakap benda tak senonoh. Dok bual benda takde faedah. Wallahi! Aku memang benci manusia macam ni. Walaupun aku dah bagi alasan dulu. Still kau tak boleh hormat aku. Yang sorang tu tanya aku soalan pelik and even kongsi sekali cerita tak senonoh. Ada dia tanya aku, ada tak budak lelaki yang ajak aku buat $@#$? Aku jawab, takde sebab diorang hormat aku. Diam 2 hari, pastu tanya lagi.

Seriously, dude. Bukan aku tak open-minded. Tapi bertempatlah sikit. Geng-geng aku kat luar sana tuh, banyak jugak yang teruk-teruk, yang otak kotor. Tapi, macam yang aku katalah. Diorang semua still hormat aku. Cubalah, ambil satu hari tu. Kau muhasabah diri. Kalau ada lelaki lain asyik cakap benda-benda macam tu dekat mak, akak atau adik perempuan kau. Bayangkan perasaan dia macam mana. Tapi, taktaulah kalau diorang suka. :3

HUH! Kalau kau tak boleh nak hormat orang lain. Tak payah hidup lah. Buang masa je sebab kau mencari caci maki orang. So sorry but I'm ignoring for life. 





Adiosa~~

No comments:

Post a Comment