Kelik-kelik :)

Thursday, June 6, 2013

Couple nowadays!


Salaam! Semalam aku tolong ayah aku buat reban ayam. HAHA. Tak percaya, lantak koranglah. Janji reban tu siap dah. HUHU. And, for sure. Kolam renang depan rumah tuh adalah ramai yang datang. Abeng-abeng comel-comel kot. HEHE. Baik tak kena paku tangan aku. HAHA. 

Tengah-tengah buat kerja tuh. Adalah budak 2 ekoq ni keluar jalan-jalan. Lelaki dengan perempuan. Lelaki tu mungkin baya-baya aku kot. Perempuan tu maybe sekolah menengah lagi kot. Tengok macam budak-budak semacam je. HEE. As they walking, tiba-tiba budak lelaki ni baik punya dok letak tangan dekat bahu budak tuh. Ayah aku time tuh. Marah kot. Tapi nak buat camana, anak orang. Anak sendiri, kena penyepak tahap dewa dah.

Yang budak lelaki tuh. Dah peluk, dok perasan aku pandang dia. Pastu dia pandang balik. Bajet jek muka. Ingat aku hairan sangat ke? HAHA. Aku pun boleh buat lebih lagilah. Tapi tunggu aku kahwin dulu. KEHKEH. Tapi tulah, tengok depa. Aku husnuzon jelah. Mungkin dia baru kahwin ke. Abang adik yang tengah jejak kasih ke. Takmau sangka buruk aih! HEE~





Adiosa~~

No comments:

Post a Comment