Kelik-kelik :)

Tuesday, June 25, 2013

Datang rumah

Salaam, semua! Alhamdulillah, tadi dah hujan sikit. That's mean insyaAllah, jerebu akan makin berkurang esok. Dan ini malam sangat sejuk. HEE. So, back to the tajuk. Siapa datang rumah aku petang tadi. Ce teka, ce teka? HAHA

Takkan tak boleh teka? Kesian! HEHE. Yang datang tadi, Mr R. Tadilah first time dia sampai rumah aku. Sebelum dia sampai tadi, member dia text ayah aku bagitau kami tengah on the way. Kami? Ingat dia dengan bini dia. Then, aku fikir balik. Ini waktu kerja lagi. Tak mungkin bini dia. Kompem dengan Mr R. And my guessing is correct.

Sumpah, tadi aku tak tentu arah. Bukan secara fizikal tapi secara hati dan jiwa. Chewah! Asyik dupdapdupdap. Nak hantar air kopi pun aku kena kawal perasaan dulu. Nasib time hantar air tu dia tak pandang. Kalau pandang mau jatuh ke lantai dulang air tuh. KEHKEH. And not to worry! Aku dah takda perasaan dah kat dia. Cuma serba salah jelah sebab hantar text aneh2 gitu. HEE.




Adiosa~~




p/s :: Ada entry lagi japgi :)

No comments:

Post a Comment