Kelik-kelik :)

Saturday, June 8, 2013

The truth finally revealed!

Salaam, korang. Entry kedua lepas 5 minit update tadi. Hampagas je otak nih. Kerjasama diberikan bagai haiwan Wonderpets. "Apa yang penting, Kerjasama". Okay, tau suara tak comel. Ngeh3x. 

Well, sepatutnya hari ni bengkel "Jahit Manik" dan "Solekan". But, unfortunately. Terpaksa dibatalkan sebab pengajarnya tak datang. Sekali dengan orang yang nak belajar pun takde. Bukan apa. Sebelum ni dok pulun kata boleh-boleh. Tapi, bila dah sampai tarikhnya. Sorang ke Kuantanlah, sorang kucing beranak takda bidan lah, sorang nenek kahwin lagilah. Dok pulun bagi alasan. Melayu janji macam hampeh je. HUH! **emo tetiba**. HEE.

So, tengah dok leka-leka tuh. Ada call masuk. Nama debab JB. Nama sebenar terpaksa dirahsiakan. Macam biasa. Aku takkan angkat sebab aku tau panggilan tuh tak berapa penting pun. Then, aku text dia balik. Buat-buat gedik melayu terakhir sikit. HAHA. Geli jek. Gosh! Soalan sama lagi, bila nak pergi JB? Haih. Buat apa nak pergi sana. Nothing's important. Setakat nak jumpa dia, lupakanlah.

Dah lama-lama tuh, dia hantar,"Awak, andai satu hari nanti saya jatuh hati dekat orang lain. Maafkan saya ye". Aku pun macam tergamam, sedih, nak nangis. Phuiih! HAHA. Menipu je aku nih. Takda makna aku nak sedih-sedih. Lagi aku suka adalah. Well, aku memang dah lama nak cari jalan mintak putus. Aku serabut bila dok kapel-kapel nih. Fenin-fenin lalat. HAHA. 

Bersyukur dengan Allah bila dia kata macam tu. At least, aku tau yang dia dah suka kat orang lain. Macam mana aku tahu dia ada yang lain. Easy. Lelaki kalau dia kata "andai". That's mean he's already have it. Alaa, aku kaji dah lah perangai-perangai lelaki nih. HAHA.  Well, as I said, aku tak kisah pun sebab dia belum halal lagi untuk aku. So, macam aku kata dengan orang-orang sebelum dia. Buatlah apa kau nak sebab kau bukan siapa-siapanya aku pun. Baikkan aku. HEHE. **pijak reramai sekarang**






Adiosa~~

No comments:

Post a Comment