Kelik-kelik :)

Monday, June 17, 2013

Meeting penting!

Salaam! Okay, nak buat intro je blur. Masalah betui. Pfft! Kita cerita je okay. Set! HEE. Petang tadi, duduk depan rumah lepak-lepak dengan family, lepas bagi ayam dan anak-anaknya mamam! HAHA. So, kitorang semua bincang-bincang hal rumah. Sebab banyak sangat dah perabot yang baru dan yang boleh dibakar. Mana perabot nak dibuang, mana nak dipakai. Nak kemas bilik sebab nak masuk katil baru. YEAY! HAHA.

Okay, tengah dok borak-borak tuh. Tak macam mana. Lidah gua yang tak bertulang nih. Cakap dekat mak pak aku. Nanti kahwin tak payah buat sanding, makan beradap. Cuma buat akad nikah dengan jamu orang je. Then, mak kata," Makan beradap kena buat, takkan kau nak makan dalam bilik dengan laki kau berdua." Okay, sense of humor yang hambar disitu. KEHKEH. Pastu aku kata, takpe kita makan sekali dengan tetamu yang datang tuh.

Ayah aku kata," nak buat macam kenduri anak paklong aritu ke? Tapi dia ada sanding jugak?" Aku kata tak payah buat sanding je. Pakai baju kurung biasa. HEHE. Kena fikir awal2 doe. Sebab nak kira budget. Kita buat kecik-kecik takpe. Janji redha Allah tu ada, kan! HAHA. Ayah aku pun dah pening bila kira budget. Dia kata anak kawan dia pun $18000. Pusing nampak muka dia. NgEH2. 

Harap-harap jelah dapat kumpul aset dulu, baru kahwin. And ya! Doakan nama aku naik untuk pergi kursus tu ye! Kursus ape? Nanti kalau aku dapat join kursus tuh, aku update ye. Oh ya, 2 minggu lagi, akak sepupu aku jadi hak orang. I'll update about it later :)




Adiosa~

No comments:

Post a Comment