Kelik-kelik :)

Friday, June 14, 2013

Sebak baca blog sendiri.

Assalamu'alaikum. Kaifa halukum alyaum? HAHA. Ghoyak Arab sikit arinilah. HAHA. Aku pernah confused dengan ex roomies aku sorang nih. Dia bahasakan diri dia "ANA". Aku pelik. Nama lain. Kenapa bahasakan "ANA". Lepas study arab baru tahu "ANA" tu maksudnya "SAYA". Sheesh! Patutlah. HAHA. 

Balik tajuk entri nih. Idea tengah mencurah bak ladang gandum yang penuh dengan landak. Eh? Okay, kita sambung. So, sebagai budak yang dah takde life sekarang. Aku usha balik apa yang aku dah tulis dalam blog. Start dari mula-mula aku start blogging December,2010. Dah takda kerja kan. Baca balik semuanya.

Well, I kept those surprises for own self! 

OVER GILA! HAHA

Sangat-sangat menakutkan bila baca blog sendiri. Seriously! Apa yang aku mengarut dan mencarut dalam blog nih selama 3 TAHUN? Boleh sesiapa jelaskan. HAHA. Nak gelak ada, nak nangis ada. Baca part-part curahan hati tu sambil dengar lagu Hindustan. Kompom meleleh, airmata. HEE. Aku pun macam, gilalah. Macam adik-adik sekolah rendah buat karangan pendek kot. Malu gila. HAHA.

Well, first timer kan time tuh. Tapi, bila aku baca dari mula sampai yang latest ni. Aku nampak yang entri-entri aku mula berubah tiap bulan, tiap tahun. Entri-entri aku nampak semakin matang. As in, berubah dari segi penulisan, ayat aku guna. Tapi tak boleh nak ubah. Masalah grammar. Baik melayu, baik english. Berterabur nauzubillah! HAHA.

 Tak ada readers atau follower pun takpe. Sebab aku menulis untuk meluahkan perasaan, untuk baiki kelemahan diri sendiri, kongsi masalah family, cinta semua. Bukan aku takde kawan nak kongsi. Cuma aku ni jenis tak suka kongsi dengan orang. Kat blog ni boleh pulak? Memanglah sebab blog tak boleh tunjuk that annoying looks! Ada faham? HEHE.





Adiosa~

No comments:

Post a Comment