Kelik-kelik :)

Wednesday, April 20, 2011

tumpang gembira untuk kau...haha...

hahahaha.....kali nie...post aku ta sedey da...2 ke 3 kali entri aku wat sedeyh2...hahha...this time is happy time...so xya nak dicemari dengan kesedihan oke....bak kate LOTTER af4.."yg berlalu tak berulang"...hahaha...

okeoke...back to the point...entry kaliy nie khas untuk member aku yg sorang nie...haha...
dye da kapel auw...korang tau tak...??
BF die ajak dye kawen...wahwahh...best sungguh lahh...xoxo...
kire oke what..BF die ade kje tetap...gji tggi tuh der...haha...xbaek lau disia2kan...
durian runtuh...hakhak..

btw,,aku mmg salute kat BF dye...sebab BF dye still benarkan dye study...ye lar,,sparuh org tak suke an..jeles lar kot...hehe...tapi aku rse dye okey...
tak kesah lar dye nsem ke tak...yg penting ati mau iklas...kan beb...haha...

esok 21/4/2011....insyaAllah depa akan bli cincin tunang...i think...haha...slamat mmbeli cincin yaa...
weyh,,pilih yg bling2 auw...hahaha...
ritu kitowg da plan da nk sanding sesame...aleh2 dye dlu dpt stp...hahah...tggu lulus/tak jer...xoxo...
papepon...hope mak ko time lamaran tuh nnti...weh2...aku nk jd pengapit ko...hahaha...

p/s:aku suke cakap ayat nie kat die..."da nak kawen da kawan aku nie"...hahaha

No comments:

Post a Comment