Kelik-kelik :)

Monday, April 18, 2011

stressnye arinie.....

hari nie dapat tau dua berita yg sangat buruk....sedih,,sedih,,sedih.....huhu.....mmg agak terkejut jugak lar...yelah...brite pertama tuh waktu pagi...pastu dapat g satu...kesedihan yg melanda belum habis..da sampai yg lain.....giler sedih aku arini....aku tak tau nak bawak kemana kesedihan aku nie....orang nampak aku hepi jer kat luar...tapi dalam hati....aku tengah menangis...takde sape tau....cume Allah saje yg tau betapa remuk dan hancurnya hati aku nie.....
Its not a bad news actually...aku tau sndiri kot....huhuhu.....nk taip entry pon nak meleleh air mata aku...hahaha...*tahan sket mokk*....okeoke...
yg first nie...mmg aku terkilan sangat2 la...korang igt g tak entry yg aku tulis pasal budak yg sme ngan aku uh....igt an...haha...pasal die r....takde besa mane pun...dia kate dia da jarang on fesbuk...tapi bape ari ni...dia agak terkantoi sket sbb.......tak ley gtau,,,secret2...heheh....tapi tu r...sampai ati dia an....jgn la buat aku macam tuh...sakit gler ati aku....
yg lagi sorg nie pulak laen cite nye....aku tengah stalker blog dye....entry bru kot....tapi aku ta follow...takot kantoi...hehe....back to the point...tgh2 aku stalker blog dye...tetibe ade r satu entry ni....tgh sedap2 aku bace...tetibe mate aku stop kat satu ayat nie....hancus jiwa aku bce....dalam kesedihan..aku teruskan jugak bace blog dye smpai abes....nk tau ayt ape?? ....koghang pk r sndri.....
aku rase mgkin mmg aku nie dtakdirkan untuk menyayangi seseorang dan bukan untuk disayangi oleh orang laen.....aku da serik...lepas nie...aku takkan dan taknak simpan perasaan kat sesape lagik....cukuplah sekadar mereka berdua yg pernah bertakhta dalam hati aku....

p/s:harap kalian berdua bahagia dengan pasangan hidup masing2...aku sayang korang berdua sampai akhir nafas....jgn lupa...aku akn sentiasa mnunggu salah seorg dari kalian....untuk bertakhta smula di hati yg kosong nie...

No comments:

Post a Comment