Kelik-kelik :)

Friday, April 8, 2011

pEmatI s0alan...mEstIy cUbe...

selalu org tanya kita soalan2 yg tak munasabah sampai boring kita nak jawab...betul..???
so skang...cube korang try buat camni...


s:wey,aku tengok kau suka sangat pakai handphone cabuk tu...bli r tipon baru..tak up to date langsung la ko nie...
j:ala,aku tengok ko pakai handphone canggih pun,,muka ko still hodoh gak..


s:ko ni liza,asik dok umah jer...ko tak keje ker...?
j:aku nie keje sebagai secret agent..sekarang aku da bagitau kau,,tepakse la aku bunuh kau..


s:aku tengok kau dari dulu sampai sekarang single jer..usia pun da lanjut..bila lagi ko nk kawin..??
j:haha,aku tengah tunggu pakwe kau lar...aritu dia kte nk kawen ngan aku..




p/s:this post is from sumwhere...aku just promote...lol..

No comments:

Post a Comment