Kelik-kelik :)

Thursday, April 28, 2011

Hobi Aku Bila Boring...

haha...okeoke,,kali ni..aku kongsi ngan korang...hobi aku bila aku da boring bagai kambing mendodoikan anaknya dengan lagu Helena-MCR.....haha,,,korang caye korang gilaa...u-turn blek..haha...bile aku boring,,aku akan merenung dunia sekeliling aku...aku akan cari something interesting,...aku nie addicted sgt nak jd photographer...so,,ape2 camera yg ade kat tgan aku...aku akan amek scene tuh....ape2 camera pon aku sebat jek...hehe...kkkkk,,scroll ke bawah mr mouse tu klau nak tgok hasil keje aku...lau taknak ko tkan X button kat atas tu yeh....scroll3...haha

















hahahha....sorii kalau gambar yg aku amek nie tak lawoo...yela,,tengah boring an...byk2 gambar aku paling suke tengok gamba first,ketiga nan yg last...aku ta tau sebab ape...hehehe...


p/s :: kalau tak lawa takya tengok lagi yer...check out entry seterusnya...hehehe

No comments:

Post a Comment