Kelik-kelik :)

Sunday, April 3, 2011

entry lagi...

kenapa semua layan aku macam nie...
dan kenapa aku brperangai macam nie...
dah nk mati agaknye....
aku penat sangat untuk menagih kasih sayang manusia...
tetapi aku tak pernah akan putus untuk mencari keredhaan yg Maha Esa..
bagi aku biarlah orang benci aku,,hina aku...
aku takkan putus asa dengan hidup aku...
walaupun sesuatu perkara tu amat pahit untuk aku telan...
tapi,,insyaAllah...aku percaya Allah akan sentiasa membantu aku melalui kehidupan aku sekarang nie...
tapi aku pelik sangat....kenapa aku tengok ramai orang macam nak ambil kesempatan atas aku....
tapi takpe...biarla diorang semua...aku akan hadapi dengan senyuman...
aku akan tetap bahagiakan manusia disekeliling aku...
aku tetap akan berpegang dengan prinsip hidup aku walaupun aku terpaksa berkorban nyawa...
memang susah untuk kita mencari kasih sayang dari manusia...
tapi kita tak pernah terfikir bahawa mudah untuk mendapat kasih sayang dariNya....

No comments:

Post a Comment