Kelik-kelik :)

Saturday, April 9, 2011

happiEst day evEr...

wahwahwah...arini rase hepi sangatsangat...so aku teruja gile nak post entry nie...haha....
atas dorongan fwens aku..akhirnya,,aku berjaya me"reveale"kan sape aku kat die...hahaha
giler bapak r...first time aku cuak sgt2 nk bagitau org aku sape...hahaha....
tapi yg tak syoknye,,dea pggil aku adek...aku tak mau...aku nk dea jd sebahgian dari idop aku....
siyez aku kate....aku da lame nk usha line...sejak dea di"transfer"kan ke rembau...aku da jatuh cintan la beb....
dea ade ciri2 yg aku nak....
he's tall,sedap mate memandang..and to me he got a pair of beautiful eyes...hehehe
yg sedeynye...2 kaliy mesej..then dea senyap...OMG..!!!!
dea taknak sms aku lagik ker....alaaaaaaaaaaaaaaa
nak mesej lamelame...huhuhu...
tapi takpe...at least,,aku dapat buktikan yg aku berani nak ngaku aku sape...hehehe
kan best lau dea jadi i punyer...wahahaha....mmg akan ku tayang ke  seluruh dunia...hahaha....
hope sgt2 ayu n abg r tlong aku ngan dea........


         lagu ni untuk dea sorang..hahaha






p/s:time entry ini ditulis,,keadaan diluar seperti mahu hujan ditambah dengan bunyi guruh...aku merasa sangat takut sekali dan berasa risau...(using the real malay language...first time dude...)

No comments:

Post a Comment