Kelik-kelik :)

Wednesday, April 27, 2011

pasal aku serba serbi...haha

ahoyy everyone...cecehh,,bajet jadi lanun plak aku..haha...memandangkan aku da boring tahap gila babeng nie...ape salahnye kalau aku bgtau sikit2 tentang diri aku...okey2...kita start yaa...haha






nama: SURAYA BT ABD RAHMAN
tarikh/tempat lahir: 1 november 1993 / hospital besar seremban
favourite food: tomyam & nasi ayam
favourite drink: teh o' ais & milo ais
no tipon: 0123456789(haha)


pantang aku: -aku tak suka org jerit2 kat aku...
                        -sergah aku dari belakang....
                        -bila aku anta SMS panjang2,,depa balas pendek2...


bnde yg korang kne tau pasal aku:
                        -aku ni jenis manusia yg susah nak brsuara
                        -aku tak suka tegur orang tanpa sebab..
                        -aku tak suka marah2 kalau takde yg saketkan ati aku
                        -sensitip sket..haha


ciri2 lelaki yg aku pandang menarik:
                        -sepasang mata yg cantik
                        -berambut pendek & kemas
                        -dress up paling menarik adalah kemeja lengan panjang(smart dowh)
                        -suke buat aku ketawa
                        -paling penting :: jadi diri sendiri & bukan org lain


haa...aku tak tau nak tulis ape g dah...tapi yg penting aku tak suke manusia hipokrit...aku akan baik dengan korang kalau korang baik dengan aku...lastly,,aku nie suka cakap kasar & cakap lepas...aku tak reti nak jage percakapan aku,...so,,yg bru nak knal aku tuh,..arap jgn amek port sgt aeh kalau aku ade ckap bnde2 yg buat kalian sakit ati...hehe....daaaaaa




p/s :: idea aku kejap ade kejap takde...macam biskut daa...hahaha

No comments:

Post a Comment