Kelik-kelik :)

Tuesday, April 26, 2011

kEnAngAn pAlIng teRindAh dAlAm hIdUp akU

assalamualaikum....


haha....jawab2 dulu salam aku...kasi penuh punya yaa...haha...okey,,kali ni aku nak cerita tentang sesuatu...nak tau ker...haha,,takya lar...alalaa~,,takya ngajok sambil gayut2 pokok tu...cam beruk...hahaha..okeoke,,aku ceritakan...wahwahh,,cikgu tadika sudaa..hehehe...






hahaha...ko tengok gambar kat atas tuh....mesti korang tau aku nak tulis ape an...aku pernah join S.I.R tu...sumpah la wey...aku masuk time 2009...time aku form 4...giler memang best tahap dewa la S.I.R tuh...rugi sape yg taknak masuk...haha


okey,,event tu start pukul 9 pagi,,tamat pukul 5 ptg..
sebelum aku join event tuh...dengan susah payah aku pujuk ayah aku untuk join..hahaha...susah gilaa dowh nak pujuk depa...akhirnya,,dengan kuasa yang aku ada..(aku merapu daa)..haha...ayah ku pun kata okay..wahwahhh...hepi gilaa dowh...


okeoke,,setiap sekolah mesti hantar wakil sebanyak 4 orang untuk satu team..so,,yg pegi time tu aku,murtadza,harries,-----...(aku lupe name g sorang,,sori2)..hehehe...cikgu yang follow kitorang Teacher Haryati...sebelum kitorg masuk dalam,,tice test kitorang...seperti biase,,saya selaku ketua kampung..berangan lagik,,haha...hehe,,aku biasela asyik slah jer..sampai tice pun takut aku turun awal dari pentas tu..haha...aku pun wat dont know jelah..hehehe...


okay,,event tu pun start..penat gilaa tunggu..skolah kitorang punya turn pukul 4...wahhh...gila letih...adduhh...si harries dok sebelah aku asik membaca kamus jer...haha...budak lain pelik tengok aku,..siyez doe muka aku tenang gilaa...hahaha...sampai turn kitorang...lawan dengan 3 buah skolah yg len...atas pentas tuh ade 16 orang...abis first round ade lagi 12 org atas pentas...kitorang lawan lagi...last round tinggal aku,harries ngan budak skolah mane tah...lawan punya lawan...aku kalah ngan harries...aku salah eja..telinga aku dengar lain..yang aku sebut lain..haha...word yg die bg "blandishments"...aku eja "blendishment"...bapak ah...aku salah sikit jer kot...haha.turun jer pentas..tice kate.."congrates,,awk kalah takpe jnji awk bertahan kat atas tuh"...aku senyum jela...hahaha


last2..yg dapat g final skolah KGV...tau an...kalau tak tau..nyah kau dari negeri sembilan nih..hakhak...
memang best gila lar...lepas event tuh dapat lar rasa jadik budak popular kat sekolah tu seminggu...hahaha...seronok seyh...yg benci2 aku dulu tuh mula rapat2...haha...manusia2...


hahaha...apepun,,yang paling penting..aku dapat makan McD,,free lagik..xoxo..first time kot aku mkn McD..*tu yg jakun sket tu*..haha..lau korang tak caya ngan post aku ni lantak kau lah...janji aku ade sijil dye sbgai bukti...wahwahhh....




p/s:itulah pentingnya english education..hehehe..boleh spelling2 sikit,,haha..aku sukee english..masuk U nanti,,aku amek English Language Study...hahahaha...smart sungguh..(hahaha,,statement poyo la weii)

No comments:

Post a Comment