Kelik-kelik :)

Thursday, April 28, 2011

best gila arini...hahaha

hahahahahaha.....start entry dah gelak,,gile punye budak....hahaha.....
tujuan aku buat entry ni bukan untuk gelak tapi aku nak kongsi ngan korang....entry ni pendek je...tadi aku chat ngan member aku yang sorang nie...borak3...aku cakap ngan dia....


"kalau aku mati kau bukak lagu aishiteru from zhifilia selama seminggu..wasiat aku untuk kau"....
hahaha...gilakan aku...hehehe....tengah best2 borak,,aku sentuh pasal mati...pastu dia nak taknak je reply im aku...hahaha...
aku tak tau dia marah ke ape ke....hahaha...yang penting aku dapat reaksi dia bila soalan tu aku tanya.....


hahahahahaha...tujuan aku bukan ape...aku cuma nak mengingatkan sesama Islam yang kematian tu akan datang jemput kita bila2 masa je...betul tak murid2....hahaha...cikgu ayu sudaa...hahahaha
weyh2....lau kau ade bace entry nie...aku mintak maaf sangat2 sebab aku bg kau ayat tu....aku tengah boring...tak tau nak borak ape...hehehe.....btw,,enjoy korang enjoyla lagu dye bawah ni...lagu yg paling bermakna bg aku...xoxo








p/s :: dia sebut medulla oblogata camni ==> MEDULA OBLOGANTA....haha...mazhab mane dia ikut pun aku tak tau,....ahaks~~

No comments:

Post a Comment