Kelik-kelik :)

Sunday, April 24, 2011

Al-Fatihah Buat Naim Harun....

hari nie dapat berita mengejut....sepupu aku meninggal dunia...tapi die meninggal pada tarikh 23 april 2011....gila bapak r...umo dye bru 17 tahun...tua aku setahun jer kot....kesian dye,,muda2 lagi dah meninggal...Allah lebih sayangkan dia kan...

sebenarnye macam nie cerita die....
pagi tadi uwan aku tengok tv1...adelah keluar berita pasal orang excident...tiba2,,pemberita tu sebut name NAIM B HARUN...so,,wan aku pun tanya kat mak aku..."ade ke anak Harun nama Naim...?".....selidik punya selidik...rupanya ade sorang....
so,,untuk kepastian yang lebih lagi..mak aku tipon r pakcik aku yg ade kat Johor tuh...mmg sentap jugak bila die kate betul anak cik harun da meninggal....

siyez aku kate,,based on his mother...arwah Naim ni dulu mmg baek gila...dia tak pernah melawan cakap mak die...tak reti merayap...selalu duduk rumah je...kiranya,,dia mmg jenis yg tak suke keluar umah kalau takde pape....
and yang penting,,arwah memang hensem...haha...keluarga kitorang nie mmg ade sangkut paut dengan wajah2 pakistan dan hindustan serta chinese...so,,korang jgn jelez okey...haha...sblah dye cam hindustan...sblah aku jer chinese looks...siyez...

balik pada cerita arwah...dia eksiden dengan kereta BMW...die ngan kawan die r...tah sape laju aku tak tau...tak dpt dipastikan....tapi arwah ni patah tengkuk sebab kuat sangat hentakan kat kepala dengan leher dia....bdan sume okey..takde pape yg patah...yg member die uh...bdan yg teruk2...patah sana-sini...dye pun meninggal gak...ari ni iaitu 24 april 2011....
tapi spupu aku meninggal kat tempat kejadian...bila dgr cerita dari mak ayah die..mmg seram r...
pling tak puas ati tuh...driver BMW uh boleh kate.."bukan salah saya pun..dia yg laju"...gila bapak...mmg mintak penyepak betul tuh...at least,,ko mintak maaf la kat mak ayah dia walaupun ko tak salah...sebab eksiden tuh...dua nyawa melayang...
Papepun tak guna,,tendang tak kena...meyesal tak boleh g dah...bende dah jadi...papepun,,sesape yg singgah kat blog nie...aku harap korang doakan diorang berdua supaya diterima disisi-Nya...amiinnnn...


p/s:Sehari sebelum arwah meninggal..die pesan kat emak dia supaya masakkan Sambal Udang....cume hajat dia nak makan masakan tu tak kesampaian......

No comments:

Post a Comment