Kelik-kelik :)

Monday, April 25, 2011

mereka yang buat aku happy...

sejak 2 minggu ni aku asyik sedih,,moody,,taknak buat ape2...memang gilaa2 aku benci sungguh2 diri aku skang nie....aku sanggup sakitkan diri aku sendiri untuk tarik perhatian dari dia....sekarang ni,,aku da kena sakit kepala yang teramat sangat dari pagi sampai aku tidur...dah seminggu aku sakit kepala.....tapi,,bila aku fikir2 balik...buat ape aku sayang dia bagai nak gila lagi...sedangkan  dia memang tak pernah nampak yang aku ni masih wujud kat depan mata dia....


didalam kesedihan yang aku alami selama itu,,muncul beberapa orang kiriman dari Allah...mereka semua telah berjaya menghapuskan rasa kesedihan yang aku alami selama ni...walaupun aku baru kenal diorang..tapi diorang mampu membuat aku kembali ceria dengan perangai mereka...hahaha....okey,,alihkan mata anda ke perenggan yang seterusnya...(macam cikgu BM daa)..hahaha


manusia yang pertama...NURHIDAYU bt HASAN BASRI....dia juga merangkap sahabat aku dunia akhirat....dia suka buat aku senyum dengan idea2 jahat untuk menggulingkan org yang sakitkan ati aku tuh...tapi aku tengok...idea2 tuh semua cam tak jadi jer...hehehe...papepun ayu,,aku tetap sayang kau..kaulah sahabat yang paling setia dengar masalah aku..tempat aku menangis..tempat aku jadi gedik2...hahaha...aku janji bila aku ada gaji besar nanti..kita pegi cuti ke LONDON sesame...okeh...haha,...amiinnnnn


orang kedua yang gembirakan aku ni...kenal kat internet...kat TAGGED...aku langsung tak tau name dia ape,...haha...sengal betul aku....dia penah ajak aku kawin tau...tapi aku tolak sebab aku nak kejar dulu cita2 aku...sampai skang kitorang still best friend...kami lebih selesa berkawan...tak mau cinta2 dulu...hahaha....aku suka borak ngan dia....hilang masalah aku sekejap...thanks buddy....


okey,,nie lagi baru aku kenal...haha...nama dia MUHD KHALAF bin RUSLI....hahaha...dia seorang DJ Radio kat NFM...dia nie otak gilaa2 sikit...sama cam aku...haha...walaupun dia lagi tua dari aku (bape tahun jer)...aku tak penah anggap die atau panggil dia abang...siyes..aku lagi selesa pakai "KAU AKU" ngan dia...aku anggap dia sama baya jer ngan aku...(jahat doe aku ni)...hahaha....lantak kau la...aku borak ngan dia kat fesbuk uh mane ade tapis2...maksud aku,,aku suka pggil dia macam2...gemok la,,sewel la,,..tapi dia stay cool jer....haha.....dia juga slalu buat aku ketawa cam monyet sorg2...haha...monyet la sgt....hehehe...papepun..,,kalau kau bace nie khalaf...aku ucap tima kasih banyak2 sebab kau sudi kawan ngan aku yg da sememangnya gilaa nie...hahaha...salute sama kau budak poyo...hehehe


hahaha...itulah sedikit sebanyak tentang manusia yg baru datang dalam hidup aku dan berjaya membuat hari2 aku yg muram dulu kembali ceria....takdela seceria unggas2 di rimba nun...haha...tipula tuh...haha...diorang bertiga nie memang the best in the world lar...aku rasa kalau Allah tak jumpekan aku dengan monyet 3 ekor nie...mungkin aku akan buat perkara yang akan buat orang disekeliling aku menangis untuk aku slamenye...haha....aku tak kisah korang nak cakap ape...yang penting,,aku enjoy jadi kawan2 diorang....
kalau aku mati,,aku akan mati dengan senyuman sebab hadirnya mereka2 nie dalam hidup aku...
BTW,,aku bagi salute siap pingat kebesaran lagi kat korang...paling spesel punya...hahahaha...mau tidak....hahahaha...


p/s:hargai sahabat2 anda selagi mereka masih hidup...jangan kau gadai diorang pulak...hakhak (^_^)

No comments:

Post a Comment