Kelik-kelik :)

Thursday, April 14, 2011

dea sorang...!!!

hahaha...tajuk post aku cam bgos jer an....hehe...haa,,tatkala kalian membaca post aku yg nie...anda semua akan dihiburkan dengan lagu penantian dari kertas band...yg merangkap kpd lagu peberet aku...
lagu yg aku nk bg kat dea...walopun dea pggil aku adek....aku akan tetap tggu dea smpai dea kawen...and on that time,,aku akan pkse dri aku untuk lupekan dea...haha...aku ta tau nape tapi aku nakkkkk sangat ngan dea...haha...dea bukannyer hensem pon...rase aku siwon g ensem...bhahaha


                                                  haha...ensem an...


hehehe....mmg ade something yg buat aku suke kat dea....siyez doe...dea mmg ade byk persamaan ngan aku....salah satu susah sgt nk berckp ngan org...dlm bhase mudahnye...pendiam....haha...tapi ble msej ngan dye ...oke jer....samo yo pangai aeh ngan den....haha,...smpai ade kabar angin kat telinga aku ni....ade org benci dea sebab dea sombong...haha...klaka+saket ati dgr....so peeps,,dont judge a book by its cover okay....dea mmg nmpk sombong...tapi percayala...hes defenitely a very polite boy....
papepon dye tetap smart ble pki bju uniform...haha...
2 tahun seyh...aku tggu bru thun nie ade peningkatan...haha...
walopun dea pggil aku adek...aku akan tetap syg dea lebey dari sorg abg....
Ya Allah,,bukakanlah pintu hati dia untuk menyayangi hambamu ini...kalau betul dia tercipta untuk aku...aku janji Ya Allah....aku takkan sia-siakan hidup dia selagi aku masih bernafas...aku akan jaga dia ketika dia sakit dan sihat sebaik yg mungkin....amin ya rabbalalamin....



No comments:

Post a Comment