Kelik-kelik :)

Tuesday, May 3, 2011

SeGi College

ahoy hoy...lalala~~
haha...masuk nie da 5 kaliy aku dapat tawaran dari segi ccollege....haa,,ta penah dengar ke..??
sengalla korang...hahaha...segi tu kolej nursing la be...aduhaii...hahaha...lagi aku ngelak dri kolej tu...aku dapat lagi surat dye...yg last nie lagi spesel...dye kte pengambilan khas negeri sembilan...amboiii,,beminat beno segi kolej nie nak amek aku study kat situ aek....hahaha...tapi xpe,,dye kne daftar lambat...
alalalaaa~..ngajok plak segi kolej nie...aku tggu upu la ngEk...lau aku ta dpt,..aku amEk segi kolej tuh...hallamak...bising beno ler...hahaha
bebalek nak soh aku jd nurse...aku da la fobia dgan nurse...haha...lagi mau soh aku masok situ...giler lar....aku benci cucuk2 jarum nie...haha...
aku ta suke nursing....aku paling minat dengan english study atau psychology...hahaha...dont ask me why because i dont have the answer....hahaha...speaking sudaa....papepon,,aku arap aku dpt UPU.....nak uitm jugak....xoxo....thats all folks,,,adiOsa....




p/s :: skang kwan aku farhana ade kat pusat latihan kat sg udang...for asas skuad muda rela....hahaha...abeh r kau...aku da kawteam ngan tuan efendi blasa ko ckup2...hehehe...gurau2...

No comments:

Post a Comment