Kelik-kelik :)

Friday, May 27, 2011

Yess...

ahoyy...haha...arini eksaitod nak buat entry baru nie...hehe....jap aku nak berucap sket...
"First of all,,i would like to thank to God because giving me change to furthur my study"*cam amek grammy award,,hakhak*..


arini aku heppi gilaa2....korang nak tau kenapa...sebab,,aku dapat sambung belajar....yeAy..
aku dapat sambung kat IIUM aka International Islamic University Malaysia aka UIAM....aku dapat course yang paling aku minat gilaa2 mati lar...dan itu adalah course Asasi Bahasa Inggeris aka BENL aka Bachelor in English and Literature....hahaha....kalau korang perasaan entry nie aku banyak pakai english sikit2...hahaha...bangga rasenye...


Alhamdullillah...penantian aku selama nie tak sia2....haritu aku memang kompem nak join KYM aka Kolej Yayasan Melaka...tapi atas sebab2 tertentu...terpakse aku cancelkan balek niat aku tuh...saat tu memang aku tengah down gilaa2 lar....dan lebih membuatkan aku down lebih teruk...aku dengar ade org marahkan aku sebab tak ambik form 6...argh!!...giler tensio aku time tuh...korang pon boleh bayangkan macam mane aku time tuh...ari2 aku sedih memikirkan mane nak sambung...sampai susut berat badan aku lar...haha..*takya pegi gym boleh kurus meyh,,hehe*....


at least,,dengan nie aku isytiharkan yang aku akan masuk 18 June 2011...oh yeA bebeyh...ahaks~...aku tak akan sia2kan peluang nie...sebab ini sahaja pelung aku untuk keluar negara...hahaha..*agenda laen ade bhai,,haha*...dan dgan ini juga aku dapat buktikan dengan orang yang marah dengan aku tuh aku juga mampu untuk belajar lagi..walaupun aku tak mampu masuk form 6....
walaupun aku nampak macam orang bodoh tapi aku ade cita2 tinggi...hakhak


haa...yang bace post aku kali ni...doa2kan aku yer supaya aku dapat tamatkan pengajian aku kat sane...doa ramai2 kan berkat...insyaAllah....






p/s ::  hepi gilaa2  (^___^)

No comments:

Post a Comment