Kelik-kelik :)

Saturday, May 21, 2011

aiseymen,,kantoi entry la pulak

hahahaha...arini ialah best day ever...upss...lupe.....ahoyy...haha
hari ni HIDAYU HASAN BASRI datang umah...bffL aku paling giler2 otaknye...aku nak citer nie...ingat lagi tak entry aku yang aku fedup giler uh...tady die bace...terkantoi r plakss...haha...menangis die bace tadi....hahaha...sentap kan...so sorry my dear friend...bukan ape...macam aku cakap...baru 3 hari aku mesej kat die tak balas2..aku pun pk melewang r...haha...sorii banget2 yaa...haha....kalau kau takde respond sampai seminggu aritu....haha...sendiri mau ingat haa....


bukan senang nak cari kawan cam aku tau..*bangge la plak,astagfirullahhalazim*....hehe...papepon yang jadi...kau tetap sahabat aku dunia akhirat...harap kau sukses dengan kehidupan kau...lots of love...!!!!!!!












p/s ::  sayang kau sampai mati...

No comments:

Post a Comment