Kelik-kelik :)

Sunday, May 22, 2011

aku tengah sedih la =(

ahoyy...hehe...aku frust gilaa2 doe...kan aritu upu aku tak dapat...22 may ritu,,kputusan poly kuar..mmg da konfident aku dapat...bila aku cek,,cam haram...aku tak dapat..die kate aku tak lepas ciri2 die...huh...kau tau ape aku rase...macam nak terjun KLCC jer...yela,,aku penat study sampai dpt 4A...last2,,sume tempat reject...argh,,memang aku tengah sedih,,down,,frust,,semua ade...aku rase macam nak bunuh diri..nak jadi gilaa korang tau...


huh...memang aku tau,,Dia aturkan hidup aku..dan mungkin akan ade peluang yang lebih baik lagi..tapi aku rase macam orang bodoh tau tak...kengkawan aku semua dah masuk Uni sambung belajar...aku ni cam orang hilang akal tau tak...aku kena belajar..kalau tak otak aku short*pengakuan berani mati,,haha*....bodoh,,siyes la bangang,,huhu....


so,,korang yang bace ni,,dengar aku nak cakap...aku sekarang ni dah nekad...ape2 yang aku dapat pasni...aku terus amek,,..aku tak kira lah...so,,aku nak mintak tolong korang doakan aku supaya aku dapat sambung study g...aku bosan gilaa2 dok umah...aku nak BLAJA...






p/s ::  doa ramai2 kan berkat.... =)

No comments:

Post a Comment