Kelik-kelik :)

Monday, May 30, 2011

Memori Duka by Sons Of Adam

Secara tiba-tiba aku mengingatimu
Di kamar sepi di malam syahdu
Inikah katanya rindu
Sengsara tiada terhingga
Setelah perpisahan pun berlalu

Terdengar lagu cinta membawa kesayuan
Membangkitkan hasrat yang terluka
Lalu aku terdiam pada lena yang panjang
Terurailah rahsia yang terpendam

Bertahun dalam derita
Tanpamu aku melara
Berbekalkan saat mimpiku di perjalanan ini
Pemergian dirimu putuslah cinta yang lama
Menghentam diriku dalam memori

Malam kian memaksa lagu menghanyut pilu
Wajah-wajah duka pun hilang
Jika tersua lagi mungkin aku menangis
Menahan getaran hati yang musnah















===>>>ahoyy,,haa...entry kali nie aku start dengan lirik lagu...bukan sebab aku nak jd penyanyi...tapi just suke2...haha...


sebelum nie aku tak pernah pon dengar lagu nie...tapi adela hamba Allah tuh dia post kat facebook...terus aku jatuh hati dengan lagu nie...wahhh...gituu...muzik die smart jugak...tapi paling buat leleh lebih2 tuh bab lirik lar...korang pun boleh tengok an lirik die canne...


kalau dengar lagu nie...automatik,,otak aku terus terbang ingat kat Mr R...otak aku akan ikut flow lirik tuh....aku paling suka rangkap lirik yg last kali tuh...itu memang ending yang superb lar....dan lagu nie jugak tersenarai dalam list lagu paling best(aku punye lar)...hehe


btw,do enjoy the song!!

No comments:

Post a Comment