Kelik-kelik :)

Tuesday, May 3, 2011

terima kasey la ye

haha....okay2...post kali nie....aku nak luahkan perasaan aku yang da lame aku simpan selama nie...haha...kau,,tak bukan kau..dia,,,haaa,,ko dengar sini bebaik....aku nak cakap terima kasih sangat2 kat kau sebab kau sudi kawan ngan aku selama nie...
tapi aku nak tanya kau something...asal aku mesej kau tak balas..aku call kau tak angkat...off phone lagi...ko kenape wey,,taknak kawan lagi ke ngan aku....fine...aku tak kisah pon...yang penting kau pandai jage diri ko....
tapi aku terkilan sangat...time aku nak kongsi berita gembira kat korang...tapi korang sume hilangkan diri...tu je yg aku pelik...bak kate cegu aku uh,,aneh2...haha
so,,skang aku nak cakap...terima kasih la bebanyak sebab slameni kau sudi jadi kawan aku...sudi kongsi segala masalah kau...sudi teman aku pegi kem tuh....
aku hargai sangat2 dengan ape yg kau dah buat...
all the best dalam menyakitkan hati orang lain pulak okay....


p/s : : aku terharu sangat dengan ape yang kau buat...gw suka banget deh...hahahahaha...*gelak ta iklas*......gumpunk

No comments:

Post a Comment