Kelik-kelik :)

Tuesday, May 10, 2011

UPU

waaaaa....jap2...ahoyy,,haha...nak jugak....
aku sedih gilaa2 nak mati lar...aku tak dapat masuk uni lar...hurmmm,,,sedih3....so,,langkah yang aku patut buat dan aku dah buat adalah buat rayuan,,hehe..takkan wat kueh plaks,,agak2 lar...atenye mike ingat teman ni ape...teman nak jugak ghase masok uni...haha...suke beno ngusik teman ler mike nie...haha...tengok loghat peghak teman udoh kluo...hahaha....abaikan iklan tadi....so,,dgan muke interesting+poyo+sengal....aku tanye kat mak pak aku...aku mintak tentera je la....mintak jela....amboiii,,,slalu banking...ni bagi plakss...ada bagus....hehehe....so,,memang itu jela aim aku pasni...kompem aku mintak tentera....pastu ade la kapten nie...die kate jgn masuk tentera...latihan die teruk....and...and...and...hahaha...ade someting die ckp takley tulis sini bahye...hahaha...guraw2...so,,aku pun tuka aim aku iaitu jadi cekgu....hahaha....so,,aku tgh tggu keputusan cekgu...permohonan pnye...haha...adtec yg sejengkal dari rumah aku bole terlepas temuduga die...adoiiii....gilaa sumpah adtec taboh naning uh dekat nan umah aku...kat situ aku dpt temuduga untuk pengurusan komputer tahap 4....haha...bodo gilaa aku nih...haish....
tapi lau aku tak dpat sume2 tu...aku akan terus kan tradisi aku dari form 1...polis,,polis,,polis....hahahaha....kalau itu memang rezeki aku,,aku trime dgan tangan terbuka...insyaAllah....






p/s : :   ilyvma,,,=p

No comments:

Post a Comment