Kelik-kelik :)

Wednesday, May 18, 2011

360 => Apa Jadi..??

ahoyy,,,haha...malam nie entry aku agak lari dari pendirian blog aku...*winkw!nk,,hehe*...aku nak cerita pasal 360...alaa,,dokumentari*agaknye la*...yang menceritakan tentang masalah jenayah negara suatu ketika dulu*purba sungguh bunyinya,,haha*...dan juga di"host"kan oleh Mazidul Akmal Sidek*betul ann*.....


haa,,aku nak kongsi sikit pendapat aku dengan 360 yang sekarang ni...
sungguh banyak bezanya...yelah..kalau dulu,,rancangan nie banyak menyentuh kisah2 tentang jenayah.Contohnye curi motosikal,,curi kereta,,curi awek*upss,,salah2..heheh*...macam2 lagi  la....tapi kenapa sekarang nie die berubah konsep..???
why baby,,why...???


haha...memang aku dah lame perhatikan siaran ni...die berubah dari semasa ke semasa...
aritu aku tengok die citer pasal memancing...dia kata memancing tu membuang masa,,.daaa....everyones know that...yang baru nie,,pasal tempat2 karaoke...yang aku tak boleh tahan tuh,..tempat karaoke rimba pun masuk 360...hahaha...kawasan kampung aku jer tuh...cume kampung aku selang 3/4 kampung jer dari situ*jauh la gile,,haha*...


tapi ape2 pun,,aku harap 360 meneruskan semula konsep yang dulu...iaitu kearah menceritakan kes2 jenayah nie...macam 999 tuh,,...alaa,,999 tu khas jenayah berat2...ape salahnye kalau 360 buat liputan tentang jenayah2 yg berlaku kat kawasan luar bandar...haaa...kan kelainan tuh...=)








p/s ::   its just my opinion okay...!!!

No comments:

Post a Comment