Kelik-kelik :)

Friday, May 6, 2011

Fedup Gila Aku

haa...nak tau asal aku fedup sangat hari ni...before that,,aku mintak maap sangat2 kalau ade words yg sensored kluar okay...oke,,aku start....


arini aku cek r UPU an(6 may 2011)...bila aku cek...dia tulis aku tak dapat masuk IPTA...bengang r...ko tau sebab ape aku tak lepas...pasal addmath aku dapat E...gila bangsat la...memang start skang nie aku benci gilaa2 kat ADDITIONAL MATHEMATICS....kalau dulu aku pulun study semata2 nak dapat gred C utk addmath...pasnie g mati r kau...aku da bosan dengan addmath....


yg buat aku fedup tuh....family aku samekan aku ngan akak sdare aku...dye dapat 2A tapi lepas masuk U...aku 4A tak lepas....memanglah...aku xdapat masuk U sebab usaha aku...dia masuk U sebab ade orang dalam tolong....mmg r lepas....korang paham ke tak aku cakap...tak paham lantak kau lar....


skang nie harapan aku kat politeknik n ikbn jer....kalau tak dapat 2 2 uh...selamat tinggal dunia....aku taknak mak bapak aku malu...dapat 4A tapi tak berjaya....sentap bodoh....
arghhhhhhhhhhh,,,,,aku fedup nan diri aku.....celake

1 comment:

  1. Kita sama sis :'( saya pun 4A tp AM dpt E. seriously kecewa sikit bila orang bandingkan kita dengan org lain. Itu kemampuan kita kan. Sy tgh tggu poli. 26 hb ni keluar. kptm phn sy mohon. Harap dptlah. Rasa feed up jugak sometime tu. Kwn sy 9A 1B. Bi dia B ..dia pun x dpt UPU. Dia apply diploma sains je. Bukan asasi pun. sedangkan yg kawan lain yg applY kos sama dpt. Result dorg pun 3A,2A je. Ada sorg tu 3A Bi dpt C+ A.M dpt E. tp dia boleh lepaa ke diploma sains sains kat uitm jengka. Terkejut. Tp ap nak buat kan. Rezeki dia. So sis, sis dpt x sambung belajar?

    ReplyDelete